کشته شدن مسئول استخبارات داعش در افغانستان

به گزارش راوه بلاگ، امنیت ملی افغانستان اعلام کرد که ضیاءالرحمان مشهور به اسدالله اورکزی، مسئول استخبارات گروه تروریستی داعش در یک عملیات ویژه کشته شده است.

کشته شدن مسئول استخبارات داعش در افغانستان

به گزارش ، ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان اعلام کرد که ضیاءالرحمان مشهور به اسدالله اورکزی، مسئول استخبارات گروه تروریستی داعش در یک عملیات ویژه کشته شده است.

امنیت ملی افغانستان در این اعلامیه گفته است که ضیاءالرحمان شهروند اصلی اورکزی اجنسی پاکستان و مسئول عمومی استخبارات داعش شاخه خراسان بود که به دلیل قساوت و کشتن بی رحمانه مخالفین داعش به قصاب داعشی نیز معروف بود.

این اعلامیه افزوده است که اسدالله اورکزی همچنین مسئول ارتباطات گروه تروریستی داعش با یکی از کشور های منطقه بود، اما این نهاد از این کشور نام نبرده است.

امنیت ملی افغانستان در مورد زمان و مکان کشته شدن اورکزی گزارشی نداده، اما گفته است که او مسئول حملات خونبار بر اجتماعات و گردهمایی های غیر نظامی در افغانستان بود.

گفتنی است که ریاست امنیت ملی کشور پیش از این، در تاریخ 16 حمل/ فروردین از دستگیری عبدالله اورکزی معروف به اسلم فاروقی، رهبر گروه تروریستی داعش شاخه خراسان با 19 جنگجوی دیگر این گروه در عملیات نیرو های خاص امنیت ملی خبر داده بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1262

به "کشته شدن مسئول استخبارات داعش در افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن مسئول استخبارات داعش در افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید