پیش بینی نتایج طلایی در روز پایانی، حسن یزدانی اعتبار قاره کهن

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا در حالی امروز با برگزاری مسابقات اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم در برگزار می گردد که مجید داستان، مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی، کامران قاسمی و امین طاهری به عنوان نمایندگان کشورمان به میدان خواهند رفت.

پیش بینی نتایج طلایی در روز پایانی، حسن یزدانی اعتبار قاره کهن

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

یکی از اتفاقات مهم پیکارهای امروز، حضور حسن یزدانی به عنوان قهرمان دنیا و المپیک در مصاف با رقبا خواهد بود که قرار است پس از مدتها در یک میدان رسمی بین المللی ظاهر گردد. مطمئناً حضور این ستاره کشتی دنیا باعث اعتبار این دوره از رقابتهای آسیایی است. به هر حال پیش بینی می گردد نتایج امروز رقابتهای قهرمانی آسیا نسبت به روز گذشته از نظر رنگ مدال ها بسیار متفاوت و مرغوب تر باشد.

بر این اساس، برنامه پیکارهای امروز آزادکاران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف راویندر از هند می رود. در این وزن 9 کشتی گیر شرکت نموده اند.

در وزن 74 کیلوگرم که 13 کشتی گیر شرکت نموده اند، مصطفی حسین خانی در دور اول با اختیار نوروزاف از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان سئونگ چول لی از کره و لو سنگاپور از می رود.

در وزن 86 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با هایاتو ایشیگورو از ژاپن کشتی می گیرد.

در وزن 92 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به ملاقات برنده کشتی میان ریوچی یامانکا از ژاپن و سانجیت از هند می رود. در این وزن 9 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با سارم از سوریه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان آیال لازاریف از قرقیزستان و دانگ هوان کیم از کره جنوبی می رود. در این وزن 11 نفر حضور دارند.

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته نیز پنج آزادکار ایران در اوزان نخست به میدان رفتند که حاصل آن یک مدال طلا، 2 مدال نقره و یک برنز بود. علی شعبانی در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. علیرضا سرلک و علی سوادکوهی به ترتیب در اوزان 57 و 79 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و مرتضی قیاسی هم در وزن 65 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2347

به "پیش بینی نتایج طلایی در روز پایانی، حسن یزدانی اعتبار قاره کهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی نتایج طلایی در روز پایانی، حسن یزدانی اعتبار قاره کهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید