پاوار مصدوم شد و شاید به بازی با چلسی نرسد

به گزارش راوه بلاگ، مدافع فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ به دلیل مصدومیتی که به آن دچار شد، ممکن است بازی با چلسی را از دست بدهد.

پاوار مصدوم شد و شاید به بازی با چلسی نرسد

به گزارش خبرنگاران، بنجامین پاوار در تمرینات امروز (یکشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و حالا رسیدنش به بازی دو هفته آینده با چلسی در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در هاله ای از ابهام است.

در صورتی که پاوار به بازی برگشت بایرن با چلسی نرسد، نیکلاس زوله، مدافع آلمانی باواریایی ها که به تازگی ریکاوری خود بر روی زانوی مصدومش را به پایان برده، گزینه ای برای پر کردن جای خالی این مدافع فرانسوی خواهد بود.

هانسی فلیک، سرمربی بایرنی ها ضمن تأیید مصدومیت پاوار گفت: ما هنوز مطمئن نیستیم که دقیقاً چه اتفاقی برای بنجامین افتاده است، بنابراین باید منتظر تشخیص پزشکان بمانیم. هنوز نمی دانیم که پاوار برای چه مدت به دور از میادین خواهد بود، از این رو باید منتظر نتایج تست های تکمیلی می مانیم.

بایرن مونیخ که در بازی رفت با نتیجه 3 بر صفر چلسی را در استمفوردبریج شکست داد، در تاریخ 18 مرداد در ورزشگاه خالی از تماشاگر آلیانتس آره نا پذیرای شاگردان فرانک لمپارد خواهد بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1231

به "پاوار مصدوم شد و شاید به بازی با چلسی نرسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاوار مصدوم شد و شاید به بازی با چلسی نرسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید