زیدان: بازی ها بارسا را می بینم

به گزارش راوه بلاگ، زین الدین زیدان در تازه ترین کنفرانس مطبوعاتی خود در خصوص شرایط تیم رئال مادرید و نیز بازی بارسلونا صحبت کرد.

زیدان: بازی ها بارسا را می بینم

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید نشست خبری قبل از بازی روز شنبه مقابل آلاوز، امروز در خصوص شایعات مثبت بودن تست کرونای یک بازیکن اش واکنش نشان داد.تیم وی قرار است روز شنبه از ساعت 00:15 بامداد شنبه شب و در هفته سی وپنجم لالیگا میزبان آلاوز خواهد بود.

به همین دلیل زیدان در نشست خبری این بازی گفت: شرایط پیچیده داریم. از سخت بودن شرایط کارمان می دانم ولی ما آماده تر به کار مان ادامه می دهیم. بدون شک این بازی سخت خواهد بود ولی در خصوص قهرمانی باید در انتها فصل صحبت کنیم، فعلا خود را برای این فینال آماده می کنیم.

مرد فرانسوی توضیح داد: مارسلو به خاطر مصدومیت در این ملاقات با ما نخواهد بود، هازارد کمی احساس ناراحتی دارد. امیدوارم او در 4 بازی بعدی ما درلیگ و همچنان لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

زیدان در خصوص بازی های بارسا گفت: من تمام بازی های لالیگا از جمله بارسلونا را می بینم چون عاشق فوتبال هستم. در خصوص خوب یا بد بودن بازی حریفان صحبتی نمی کنم.

زیدان در ادامه صحبت های خود در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص قرنطینه شدن یوویچ و نیز مثبت بودن تست ویسینیوس گفت: با پزشک تیم صحبت کردم. یوویچ امروز با ما نیست ولی امیدوارم بزودی برگردد. باید بگویم که تست کرونای وینیسیوس اشتباه شده و آزمایش او مثبت نیست.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1170

به "زیدان: بازی ها بارسا را می بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: بازی ها بارسا را می بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید