واشنگتن: شنبه اعلامیه ای درباره نسل کشی ارامنه صادر می گردد

به گزارش راوه بلاگ، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه آدینه اطلاع داد که رئیس جمهور آمریکا شنبه اعلامیه ای درباره نسل کشی ارامنه صادر خواهد نمود.

واشنگتن: شنبه اعلامیه ای درباره نسل کشی ارامنه صادر می گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت خارجه آمریکا خاطرنشان کرد که روز شنبه اعلامیه ای درباره نسل کشی ارامنه صادر خواهد شد.

رسانه ها پیشتر خبر دده بودند که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا میخواهد نسل کشی ارامنه در دوران عثمانی ها را برسمیت بشناسد این در حالی است که واشنگتن پیشتر از به کار بردن نسل کشی برای این رویداد خودداری می کرد.

جالینا پورتر دستیار سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت: درباره نسل کشی ارامنه، فردا می توانید منتظر اعلامیه ای باشید.

در صورتی که بایدن روز شنبه نسل کشی ارامنه توسط دولت عثمانی را برسمیت بشناسد، اولین رئیس جمهور آمریکا خواهد بود که چنین اقدامی را انجام می دهد.

این در حالی است که شامگاه آدینه، بایدن تلفنی با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور آمریکا گفت وگو کرد. (جزئیات بیشتر)

این برای اولین بار است که بایدن پس از ورود به کاخ سفید در روز 20 ژانویه (1 بهمن) با رجب طیب اردوغان گفت وگوی تلفنی انجام می دهد.

.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2388

به "واشنگتن: شنبه اعلامیه ای درباره نسل کشی ارامنه صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن: شنبه اعلامیه ای درباره نسل کشی ارامنه صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید