هامر برقی با قدرت هزار اسب بخار ساخته می گردد

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، خودروی هامر(Hummer) در دهه 1990 میلادی نمونه ای از یک SUV پر مصرف بود. اکنون قرار است این خودرو ارتقا یابد و دوباره به بازار عرضه گردد. درهمین راستا شرکت جنرال موتورز تایید نموده این خودرو به شکل یک وانت تمام برقی با همان ویژگی ها دوباره به بازار عرضه می گردد.

هامر برقی با قدرت هزار اسب بخار ساخته می گردد

شرکت جنرال موتور اعلام نموده هامر یک وانت خارق العاده است که هیچ گاز گلخانه ای منتشر نمی کند. قدرت موتور این خودرو هزار اسب بخار(754 کیلووات) و گشتاور آن 15 هزار و 5590Nm است. به این ترتیب وانت مذکور می تواند در 3 ثانیه سرعت خود را از صفر به 96.5 کیلومتر برساعت برساند.

تبلیغات این خودرو به زودی آغاز می گردد اما نمونه اولیه آن در 20 می 2020 رونمایی خواهد شد. به گفته شرکت وانت برقی مذکور در پاییز 2021 میلادی نیز برای فروش عرضه می گردد.

هامر برقی در تاسیسات دیترویت- هامتراک شرکت جنرال موتورز ساخته می گردد. به همین دلیل تاسیسات مذکور با بودجه ای 2.2 میلیارد دلاری بازسازی می گردد. این نخستین واحد سرهم بندی یک وسیله نقلیه برقی در شرکت جنرال موتور به حساب می آید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 345

به "هامر برقی با قدرت هزار اسب بخار ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هامر برقی با قدرت هزار اسب بخار ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید