لوپتگی: شعار سویا را پیاده کردیم، کونته: نمی دانم بازهم هستم یا نه

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فینال رقابت های لیگ 2020 اروپا بامداد شنبه با پیروزی سه بر دو سویا مقابل اینتر ایتالیا به پایان رسید تا شاگردان خولن لوپتگی جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه راین انرژی شهر کلن آلمان برگزار کنند.

لوپتگی: شعار سویا را پیاده کردیم، کونته: نمی دانم بازهم هستم یا نه

دی یانگ (12 و 33) و دیگو کارلوس (74) برای سوای و روملو لوکاکو (5- پنالتی) و ئیگو گودین (36) برای اینتر گلزنی کردند.

این دیدار در حالی به سود سویا تمام شد که ابتدای بازی شاگردان آنتونیو کونته صاحب توپ و میدان بودند اما هر چه از زمان بازی گذشت تاکتیک های خولن لوپتگی برای سویا نتایج بهتری را به همراه داشت تا این تیم با ارائه بازی کم نقص به قهرمانی لیگ اروپا در سال 2020 برسد.

این دیدار که درگیری های زیادی را در اواخر بازی به همراه داشت می تواند تبعات سنگینی را برای اینتر به همراه داشته باشد. تیمی که بار دیگر با کونته از رسیدن به جام باز ماند تا شانس این مربی برای بقا در راس کادرفنی نراتزوری با دشواری روبرو شود.

کونته درباره سرنوشت خود پس از شکست در فینال تاکید کرد: به حریف تبریک می گویم. الان هم نمی دانم روی نیمکت اینتر به کارم ادامه می دهم یا خیر.

خولن لوپتگی، سرمربی سویا درباره قهرمانی سویا گفت: لایق پیروزی و قهرمانی بودیم. شعار سویا را در زمین پیاده کردیم. آنها می گویند هرگز تسلیم نمی شویم و برای پیروزی مبارزه می کنیم. بازیکنانم فوق العاده هستند و نمایش درخشانی داشتند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1408

به "لوپتگی: شعار سویا را پیاده کردیم، کونته: نمی دانم بازهم هستم یا نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوپتگی: شعار سویا را پیاده کردیم، کونته: نمی دانم بازهم هستم یا نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید