فروزان: به اشتباه، گل محمدی را بازیکن خودمان می دیدیم، پرسپولیسی ها با مسائل داوری و وقت تلف کردن پیروز شدند

به گزارش راوه بلاگ، محسن فروزان دروازه بان تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است پرسپولیسی ها با مسائل داوری و وقت تلف کردن برنده بازی مقابل آنها شده اند.

فروزان: به اشتباه، گل محمدی را بازیکن خودمان می دیدیم، پرسپولیسی ها با مسائل داوری و وقت تلف کردن پیروز شدند

به گزارش خبرنگاران، محسن فروزان بعد از شکست 2 بر یک فولاد مقابل پرسپولیس، گفت: در این بازی حق مان برد بود و باید بازی را می بردیم. تیم حریف بدون موقعیت، دو گل به ما زد. آنها اصلاً موقعیت نداشتند. در نیمه اول با اشتباه فردی گل خوردیم و در نیمه دوم هم موقعیتی برای آنها به وجود نیامد. البته ما به دلیل خیلی از مسائل دیگر بازی را باختیم.

وی در ادامه اضافه نمود: یک بازیکن چطور می تواند پنج دقیقه وقت بازی را بگیرد آنهم با دعوا و درگیری؟! چند بازیکن پرسپولیس باید کارت قرمز می گرفتند. اصلاً بحث کری نیست که من بخواهم به خاطر گذشته ام الان این حرف ها را بزنم و پرسپولیس تیم قابل احترامی است. در این بازی پرسپولیس پنج تعویض داشت. تیم ما هم پنج تعویض انجام داد و پنج دقیقه هم وقت را تلف کردند. آن وقت پنج دقیقه باید وقت اضافه گرفته گردد؟!

دروازه بان تیم فوتبال فولاد گفت: ما کاملاً برای برد آمده بودیم و یک فرصت خیلی خوب هم در لحظات پایانی بازی داشتیم که با بی دقتی خودمان به گل تبدیل نکردیم. امروز هم شانس با ما یار نبود و هم یکسری مسائل دیگر پیش آمد. گل محمدی نیز در کنار زمین لباس مشکی بر تن نموده بود و بازیکنان به اشتباه او را بازیکنان خودمان می دیدند! بعد از آنکه بابت این موضوع به ایشان تذکر داده شد، او گفت من هرچه تصمیم بگیرم همان کار را می کنم! خلاصه پرسپولیسی ها با مسائل داوری و وقت تلف کردن، در این بازی پیروز شدند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1924

به "فروزان: به اشتباه، گل محمدی را بازیکن خودمان می دیدیم، پرسپولیسی ها با مسائل داوری و وقت تلف کردن پیروز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروزان: به اشتباه، گل محمدی را بازیکن خودمان می دیدیم، پرسپولیسی ها با مسائل داوری و وقت تلف کردن پیروز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید