عیدی متفاوت شاعران و نویسندگان ، خوانش کتاب در دنیای مجازی

به گزارش راوه بلاگ، مصطفی رحماندوست، هوشنگ مرادی کرمانی و دیگر نویسندگان و داستان نویسان نام آشنای پایتخت با خوانش قصه های کتاب هایشان به شهروندان عیدی می دهند. یک عیدی معنوی که در این روزهای خانه نشینی شنیدنی است.

عیدی متفاوت شاعران و نویسندگان ، خوانش کتاب در دنیای مجازی

خبرنگاران - سمیرا باباجانپور: فرهنگسرای فردوس با طرح متفاوت کتابخوانی مجازی چهره ها ایام نوروز مهمان خانه های شهروندان است.زهرا اشرفی مدیر فرهنگی و هنری منطقه 5 و رئیس فرهنگسرای فردوس جذابیت این طرح را حضور چهره های نام آشنای داستان نویسی کشور عنوان می کند و می گوید:شنیدن قصه برای بچه ها و به خصوص نوجوانان همیشه جذابیت دارد. حال اگر این قصه ها را چهره های معروفی مانند مصطفی رحماندوستشاعر و داستان نویس نام آشنای کودک و نوجوان و هوشنگ مرادی کرمانی خالق قصه های مجید، بخوانند مسلماً شنیدنی تر خواهد بود.

مدیر فرهنگی و هنری منطقه 5 از استقبال داستان نویسان از طرح کتابخوانی مجازی چهره ها خبر می دهد و می گوید: این روزها همدلی و همراهی حرف اول را می زند. حالا که نمی توانیم دستان یکدیگر را بفشاریم و نوروز را تبریک بگوییم با همدلی مهر و محبت را به یکدیگر هدیه می دهیم. خوشبختانه چهره های ادبی بنام کشور از این طرح فرهنگسرای فردوس استقبال کرده اند و در طول تعطیلات نوروز با خوانش قصه ای از کتاب هایشان مهمان خانه های شهروندان خواهند شد.

اشرفی درباره برنامه های نوروزی فرهنگسرای فردوس می گوید: فرهنگسرای فردوس طی نوروز در فضای مجازی با ارائه برنامه های متنوع در کنار شهروندان خواهد بود. تولید برنامه های تصویری قصه خوانی برای بچه ها و راه اندازی نگارخانه مجازی از جمله این برنامه ها است. برای دیدن و شنیدن قصه های مجازی فرهنگسرای فردوس به نشانی t.me/bolvarferdoss مراجعه کنید.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

قصه خوانی مصطفی رحماندوست

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

قصه خوانی هوشنگ مرادی کرمانی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 570

به "عیدی متفاوت شاعران و نویسندگان ، خوانش کتاب در دنیای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیدی متفاوت شاعران و نویسندگان ، خوانش کتاب در دنیای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید