عنایتی: امیدوارم استقلال به آرامش برسد

به گزارش راوه بلاگ، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد که مسائل این باشگاه حل گردد و آبی پوشان رنگ آرامش را ببینند.

عنایتی: امیدوارم استقلال به آرامش برسد

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال سرخ پوشان پاکدشت در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط این روزهای تیمش گفت: فعلا که بازی ها تعطیلی است و بازیکنان تیم ما هم مثل همه تیم ها به صورت انفرادی تمرین می نمایند. در جریان شرایط آنها قرار داریم و منتظریم تا ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. فعلا که برنامه جدیدی ارائه نشده و تیم ها حق انجام تمرینات گروهی را ندارند، همه ما امیدواریم که این روزها تمام گردد و بیماری کرونا هم از بین برود.

وی در ارتباط با بعضی پیش بینی ها در خصوص تعطیلی لیگ برتر و لیگه دسته اول توضیح داد: فعلا که چیزی قطعی نیست و فیفا هم تا به امروز موضع قطعی در این باره نداشته است. فیفا دوست دارد که لیگ ها و بازی های بین المللی ادامه داشته باشد ولی از طرفی سلامتی افراد هم مهم است.

عنایتی اضافه کرد: اعتقاد من این است که تعطیلی مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول تصمیم پیچیده ای است. در لیگ برتر چند تیم برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیا کوشش می نمایند و تیم های پایین جدول هم برای فرار از سقوط رقابت دارند. این شرایط در لیگ دسته اول هم وجود دارد و واقعا معین نیست چه شرایطی ایجاد خواهد شد.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص ملاقاتش با احمد سعادتمند مدیرعامل جدید استقلال و حضور نفرات دیگری مثل آرش برهانی و امیرحسین صادقی مطرح کرد: از ما برای ملاقات با مدیرعامل باشگاه دعوت شد و ملاقات خوبی با آقای سعادتمند داشتیم. ایشان در خصوص مسائل روز و شرایط استقلال با ما صحبت کرد، همچنین در خصوص برنامه هایی که برای باشگاه در نظر گرفته است. امیدوارم سعادتمند استقلال را به آرامش برساند و ما هم هر کمکی از دستمان بربیاید برای موفقیت استقلال انجام می دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 717

به "عنایتی: امیدوارم استقلال به آرامش برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: امیدوارم استقلال به آرامش برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید