علی نژاد: تکواندو جزو پیروز ترین رشته هاست

به گزارش راوه بلاگ، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: تکواندو یکی از پیروز ترین فدراسیون ها است و در ارزیابی اجرا شده در سال 98 یکی از سه فدراسیون برتر کشور بود.

علی نژاد: تکواندو جزو پیروز ترین رشته هاست

به گزارش خبرنگاران، مراسم رونمایی از فاز نخست اپلیکیشن تخصصی تکواندو TaekApp با هدف دسترسی آسان و سریع خانواده بزرگ تکواندو به اخبار، بخشنامه ها، آزمون و رویدادهای آنلاین، دوره های هماهنگی و آموزشی، آموزش فرم ها و حرکات و ... با حضور مهدی علی نژاد، معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش و مسوولان فدراسیون تکواندو برگزار گشت.

مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو گفت: خوشحالم در روز رونمایی از اپلیکیشن تکواندو در جمع قهرمانان، پیشکسوتان و خانواده این رشته حضور دارم. تکواندو یکی از پیروز ترین فدراسیون های ایران است و در ارزیابی اجرا شده در سال 98 یکی از سه فدراسیون برتر کشور بود. توفیقاتی که این رشته در تمامی رده های سنی و در بخش آقایان و بانوان داشت، ویژه بوده است. خوشحال هستیم که مسوولان فدراسیون تکواندو هم چون گذشته به کلام حضرت امیر (ع) عمل کردند که فرزند زمانه خویش باش. امروز زمانه ما، عصر تکنولوژی و اطلاعات است و اگر بخواهیم در راستا پیشرفت گام برداریم باید از این ابزارها استفاده کنیم و ویروس کرونا مزید بر علت شد تا یادمان باشد از روش های دیگر می توانیم برای زندگی خود استفاده کنیم.

او افزود: راه اندازی اپلیکیشن تخصصی تکواندو تدبیر مناسب و خوبی است و جا دارد همه فدراسیون ها چنین امکانی را فراهم کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش افزود: واقعا ارزشمند است که در دوره ای که ویروس کرونا فعالیت ها را تحت الشعاع خود قرار داده، فدراسیون تکواندو بیش از 60 دوره بازآموزی و دانش افزایی را به صورت آنلاین برگزار کرده و این نشان می دهد واقعا تدبیر اجرا شده و کار متوقف نشده است.

علی نژاد گفت: چشم برهم بزنیم المپیک رسیده است. در بخش مردان دو سهمیه توسط تکواندو کسب شده است و امیدواریم در بخش بانوان نیز دو سهمیه کسب کنیم، چرا که ما روی افتخارآفرینی تکواندو حساب کردیم. در تلاش هستیم هر چه زودتر مجوز شروع فعالیت ها و شروع اردوها را دریافت کنیم و در اولین فرصت تمرینات متمرکز را با رعایت پروتکل ها شروع کنیم. قطعا سلامت ورزشکاران اولویت است و این ویروس کرونا نشان داد در موج دوم رفتارهای متفاوتی دارد و جوان، پیر یا ورزشکار نمی شناسد. تعدادی از قهرمانان ما شرایط حادی پیدا کردند و به هیچ وجه نمی توان این ریسک را بکنیم که ورزشکاران که سرمایه های ملی ما هستند را در معرض خطر قرار دهیم.

وی با توصیه به قهرمانان تکواندو عنوان کرد: ورزشکاران عزیز، دوران قهرمانی دوران کوتاهی از زندگی ورزشی است و اگر دوره ورزشی را 100 سانتی متر یک خط کش لحاظ کنیم، دوران قهرمانی تنها 15 سانتی متر این خط کش است و باقی آن به دوره پس از قهرمانی است، بنابراین آن چیز که برای ورزشکار می ماند اخلاق، منش پهلوانی و راه درست است و کسانی که به حاشیه رفتند، دوران قهرمانی کوتاهی داشتند و خواهش می کنم بحث اخلاق و فروتنی سرلوحه ورزشکاران باشد و شرایط الگو بودن را داشته باشد. شرایط الگو بودن شرایط یک زندگی درست است؛ امثال شهید زمانی نیا حجت های تکواندو هستند که در خطیرترین موقعیت ها از آب و خاک این مرز و بوم دفاع کردند و در نهایت به فیض شهادت رسیدند. امیدوارم این شهدا الگوی قهرمانان باشند و قهرمانان الگوی جوانان نیز باشند. خانواده تکواندو خانواده باشخصیت و با شناسنامه ای است و به عنوان کسی که در نوجوانانی تکواندو کار کردم از حضور در این خانواده به خود می بالم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1312

به "علی نژاد: تکواندو جزو پیروز ترین رشته هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: تکواندو جزو پیروز ترین رشته هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید