عجیب&zwnjترین عروسی کرونایی برگزار گردید

به گزارش راوه بلاگ، عروسی ها در هند اغلب یک امر پر سر و صدا هستند و انبوهی از اقوام و سایر مهمانان در جشن ها شرکت می نمایند. اما چندین ایالت محدودیت هایی را در خصوص تعداد مجاز اجتماعات ازدواج وضع نموده اند.

عجیب&zwnjترین عروسی کرونایی برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران با مثبت شدن تست عروس در یکی از مناطق هند آن هم تنها ساعاتی پیش از برگزاری عروسی، این مراسم به یکی از عجیب ترین عروسی هایی تبدیل شد که در دوران کرونا برگزار شده است.

این زوجین که اسامی آنها اعلام نشده است پس از فهمیدن این موضوع که جواب تست کرونای عروس مثبت شده است تصمیم گرفتند روز یکشنبه مراسم را در حیاط مرکز قرنطینه بیماران کرونایی ایالت راجستان غربی ادامه دهند و تجهیزاتی پوشیدند که عملا آنها را شبیه به موجودات ماورایی نموده بود.

در زیر یک سایبان قرمز و در مقابل آتش عروس و داماد دسته های گل خود را به یک دیگر می دادند و این در حالی بود که لباس های محافظتی و ماسکی که برای جلوگیری از انتقال کرونا پوشیده بودند این عروسی را به یک صحنه عجیب تبدیل نموده بود.

کشیش که مانند یک فضانورد با یک لباس محافظتی سفید در عروسی حاضر شده بود، در حالی که آهنگ های سنتی عروسی در پس زمینه پخش می شد، قسمت هایی از از کتاب مقدس هندو را می خواند.

راجندرا مینا، مسئول بهداشت می گوید: عروس پس از آزمایش مثبت او و یکی از اعضای خانواده در جایی که بیماران تحت مراقبت هستند ، بستری شد.

وی گفت: ما با خانواده ها مشورت کردیم و آنها موافقت کردند که در مرکز قرنطینه بدون هیچ تشریفات مفصلی ازدواج نمایند.

عروسی ها در هند اغلب یک امر پر سر و صدا هستند و انبوهی از اقوام و سایر مهمانان در جشن ها شرکت می نمایند. اما چندین ایالت محدودیت هایی را در خصوص تعداد مجاز اجتماعات ازدواج وضع نموده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1772

به "عجیب&zwnjترین عروسی کرونایی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب&zwnjترین عروسی کرونایی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید