شیب صعودی مشترکان شبکه 5G در کره جنوبی!

به گزارش راوه بلاگ، تعداد مشترکان شبکه 5G در کره جنوبی از مرز شش میلیون نفر نیز عبور کرد.

شیب صعودی مشترکان شبکه 5G در کره جنوبی!

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، با اینکه پیش از توسعه زیرساخت های نسل پنجم شبکه اینترنت همراه موسوم به 5G نیز کره جنوبی میزبان سریع ترین اینترنت دنیا بود، حالا به نظر می رسد که میخواهد با برقراری و راه اندازی زودهنگام نسل جدید و پرسرعت اینترنت همراه در این کشور واقع در شرق آسیا، گوی رقابت را از سایر کشورهای پیشرفته دنیا برباید و نام خود را در پیشگامان توسعه و راه اندازی شبکه5G به ثبت برساند.

طبق جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی ارتباطات و فناوری کره جنوبی، در آوریل 2020 تعداد کل مشترکان و کاربران شبکه 5G در این کشور از مرز شش میلیون نفر نیز عبور نموده و به 6.34 میلیون کاربر افزایش یافته است.

از جمله اپراتورهای مخابراتی فعال در کره جنوبی می توان به شرکتهای SK telecom و KT Corp و LG Uplus اشاره نمود که در سال های اخیر کوشش زیادی برای برقراری و راه اندازی این نسل جدید از شبکه اینترنت همراه در این کشور نموده اند.

بر اساس این آمار و گزارش های منتشر شده که در وب سایت outlookindia آمده است، تعداد مشترکان شبکه 5G شرکت SK telecom در آوریل 45 درصد، شرکت کی تی 30.3 درصد و شرکت ال جی یوپلاس نیز 24.7 درصد رشد و افزایش داشته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 959

به "شیب صعودی مشترکان شبکه 5G در کره جنوبی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیب صعودی مشترکان شبکه 5G در کره جنوبی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید