سوزوکی گرند ویتارا 2024 به بازار ایران رسید، زیر 2 میلیارد تومان!

به گزارش راوه بلاگ، برند سوزوکی از خودروسازهای معتبر و محبوب دنیا به شمار می رود و پیشتر نیز نسخه قدیمی تر از خودروی گرند ویتارا را راهی ایران نموده بود. حالا نسل پنجم این خودرو به کشور وارد شده است.

سوزوکی گرند ویتارا 2024 به بازار ایران رسید، زیر 2 میلیارد تومان!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، براساس گزارش روزگار خودرو، نسل تازه سوزوکی گرندویتارا هم بالاخره به ایران رسید. البته دیگر خبری از آن خودروی ساده نیست و شاهد یک کراس اوور مدرن شهری هستیم. این خودرو در دو نسخه مایلد هیبرید و اسمارت هیبرید در بازار دنیای عرضه شده است.

گرندویتارا از سال 1386 تا 1397 در ایران حضور داشت و به وسیله ایران خودرو مونتاژ می شد. با آزاد شدن واردات خودرو به ایران در سال گذشته شاهد واردات خودروهای تازه به بازار کشورمان هستیم که نسخه تازه گرند ویتارا نیز جزو آن است.

خودرو گرند ویتارا در کنار بعضی دیگر از محصولات سوزوکی به ایران وارد شده است.

طراحی سوزوکی گرندویتارا تازه

در بین محصولات تازه سوزوکی که رونمایی شد شاید بتوان گفت یکی از مجذوب کننده ترین خودروها گرندویتارا است. این خودرو در نمای جلو و عقب از طراحی تازه و ترند روز خودروسازان استفاده می نماید. چراغ های عقب به صورت به هم پیوسته است و در نمای جلو هم شاهد استفاده از دی لایت در بخش بالایی و چراغ های جلو در سپر قرار گرفته است. جلوپنجره بزرگ به همراه نوارهای کرومی هم باعث شده ظاهر این خودرو مجذوب کننده تر گردد.

مشخصات سوزوکی گرند ویتارا تازه

این خودرو از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی همرا با یک موتور برقی 12 ولتی بهره می برد که توان 102 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می دهد.

گرند ویتارا با وزن 1650 کیلوگرمی خود شتاب صفر تا صد را در 15 ثانیه طی می نماید.

گیربکسهم از نوع 6 سرعته اتوماتیک است. مصرف سوخت ویتارا هیبرید به واسطه استفاده از سیستم هیبرید روی حدود 5.6 لیتر قرار گرفته است که بسیار عدد قابل قبولی است.

امکانات رفاهی سوزوکی گرندویتارا تازه

از جمله امکانات و آپشن های گرند ویتارا تازه وارداتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

استارت دکمه ای، 6 ایربگ، فرمان برقی، دوربین 360 درجه، شارژر وایرلس، آیینه های برقی، سنسور باد و باران، سقف پانوراما، نمایشگر 9 اینچی، سنسور باد تایر، دنده پشت فرمان، 4 حالت رانندگی، سنسور پارک جلو و عقب و تهویه مطبوع اتوماتیک

قیمت گرند ویتارا

برند سوزوکی از خودروسازهای معتبر و محبوب دنیا به شمار می رود و پیشتر نیز نسخه قدیمی تر از خودروی گرند ویتارا را راهی ایران نموده بود. حالا نسل پنجم این خودرو به کشور وارد شده است.

سوزوکی گرند ویتارا تازه با قیمت علی الحساب 16.400.000.000 ریال به فروش می رسد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 تیر 1403 بروزرسانی: 4 تیر 1403 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 3116

به "سوزوکی گرند ویتارا 2024 به بازار ایران رسید، زیر 2 میلیارد تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوزوکی گرند ویتارا 2024 به بازار ایران رسید، زیر 2 میلیارد تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید