زیدان: من هرگز الکس فرگوسن رئال مادرید نخواهم شد، هیچوقت نفهمیدیم که بنزما شماره 9 است یا 10

به گزارش راوه بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- زین الدین زیدان بعد از بازی با مونشن گلادباخ و راهنمایی رئال مادرید به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صندلی خود را تثبیت کرد.

زیدان: من هرگز الکس فرگوسن رئال مادرید نخواهم شد، هیچوقت نفهمیدیم که بنزما شماره 9 است یا 10

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان که 150 پیروزی همراه با رئال مادرید کسب نموده و یکی از پرافتخارترین سرمربیان تاریخ باشگاه است، بار دیگر این تیم را از شرایط بحرانی خارج کرد. به نقل از گل، زیدان در سرانجام بازی با مونشن گلادباخ راجع به اینکه آیا میراث او در رئال مادرید مانند سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد (بیش از 20 سال حضور) خواهد بود، گفت:

من هرگز الکس فرگوسن رئال مادرید نخواهم شد، از این بابت مطمئنم. فقط می خواهم از کاری که انجام می دهم لذت ببرم. نمی دانم تا چه مدت اینجا خواهم بود، و به این فکر نمی کنم. خیلی خوش شانس هستم که در این باشگاه حضور دارم و با این بازیکنان کار می کنم. من حتی لحظات سخت را هم دوست دارم، نه فقط زمان هایی که پیروز می شویم... این لحظات بخشی از زندگی هستند، همچنین به عنوان یک شخص، در خیلی زمینه ها باید بهتر شوم اما نمی دانم تا کی. من برای مدتی طولانی در اسپانیا و مادرید زندگی نموده ام و می خواهم مدتی هم ادامه دهم. رئال مادرید همواره تحت فشار قرار می گیرد و کار اینجا هیچوقت بدون فشار نیست!

چیزهایی که به بازیکنانم گفتم را به شما نخواهم گفت، اما همه طرفداران رئال مادرید می توانند به عملکرد امروز تیم درون زمین افتخار نمایند.

تمدید قرارداد لوکا مودریچ

همه بازیکنانی که اینجا هستند شایستگی اش را دارند. هر هفته می توانید اسم بازیکنان مختلفی را به من بگویید، و من دوباره همین جواب را به شما خواهم داد، که آنها شایسته حضور در این تیم هستند. آنها این را نشان می دهند و انجام این کار هر سه روز یکبار آسان نیست. آنها صندلی خود را به دست آورده اند. مهم ترین ویژگی لوکا کیفیت و شخصیت اوست. او تا زمانی که بخواهد بازی خواهد نمود چون عطش لازم برای ارائه عملکردی فوق العاده را دارد. او در طول کارنامه اش این را نشان داده و گفته که می خواهد مثل خیلی از بازیکنان از جمله من در رئال مادرید بازنشسته گردد. او از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و کار با توپ مودریچ باورنکردنی است.

کریم بنزما

مشخصاً خیلی خوشحالم چون به هدف خود رسیده ایم. تیم نشان داد که چه کارهایی می تواند انجام دهد، و می دانستیم که امشب چه چیزی در خطر است. کیفیت خود را نشان دادیم و شایسته صدرنشینی بودیم. کریم من را تحت تأثیر قرار می دهد اما تعجب نمی کنم. می دانیم چه توانایی هایی دارد. هیچوقت نفهمیدیم که او شماره 9 است یا 10! همواره کارهای شگفت انگیزی انجام می دهد و این برای یک سرمربی عالی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1776

به "زیدان: من هرگز الکس فرگوسن رئال مادرید نخواهم شد، هیچوقت نفهمیدیم که بنزما شماره 9 است یا 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: من هرگز الکس فرگوسن رئال مادرید نخواهم شد، هیچوقت نفهمیدیم که بنزما شماره 9 است یا 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید