راهنمای خرید برترین لاستیک برای پراید

به گزارش راوه بلاگ، با توجه به خودرو های داخلی، پراید سال هاست که یکی از پرتیراژ ترین و پرفروش ترین خودرو در کشور است و با توجه به قیمت مناسب و فراوری فراوان بسیار شناخته و مطرح است و از استقبال بسیار خوبی هم برخوردار می باشد. از مهم ترین دلایل محبوبیت این خودرو از بدو ورود به ایران قیمت مناسب آن بود و با حذف پیکان به دلایل مربوط به آلایندگی و مصرف سوخت بالا، محبوبیت پراید افزایش یافت. قیمت مناسب پراید به خصوص در دهه هشتاد موجب افزایش تیراژ این خودرو شد و این افزایش تیراژ باعث شد سهم تصادفات و سوانح جاده ای برای خودرو پراید بیشتر گردد و انتقادهای بسیاری در خصوص عملکرد این خودرو شنیده گردد. شاید این سوال پیش بیاید که آیا خودروهای پراید ایمن هستند؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت در این روزها از مصرف کنندگان گرفته تا برخی از خودرو سازان حرف های ضد و نقیض زیادی درباره ایمنی این خودرو گفته می گردد و این در حالی است که ما این خودرو را در اطراف خود و شهرمان بسیار می بینیم و سوارشان میشویم و از سوی دیگر جمعیت قابل توجهی از عموم مردم این خودرو را وسیله ای برای امرار معاش خود قرار داده اند و در تاکسیرانی، حمل و نقل های آنلاین و... هر روز شاهد رفت و آمدهای بسیار پراید می باشیم. پس در نتیجه نمی توان گفت این خودرو هیچ گونه کارایی و ایمنی ندارد.

راهنمای خرید برترین لاستیک برای پراید

به طور کلی در این شرایط ما می توانیم با قرار دادن قطعات مناسب و جایگزین کردن لاستیک های ایمن در این خودرو عملکرد آن را افزایش دهیم و با اطمینان بیشتر به رانندگی بپردازیم. همانطور که می دانید لاستیک ها یکی از مهمترین قطعات خودرو هستند که بر ایمنی ، فرمان پذیری، سواری و ترمز وسیله نقلیه تأثیر می گذارند و هدایتگر و کنترل کننده اصلی خودرو می باشند و حتی قوی ترین موتورها، قوی ترین ترمزها و پیشرفته ترین سیستم ضد لغزش در خودرو وابسته به تایر ها هستند.

شاید این سوال برای شما پیش آمده که برترین لاستیک برای خودرو پراید من کدام است؟ اگر در پی لاستیک مناسب برای خودرو پراید خود هستید، بسیاری برندهای لاستیک وجود دارند که مناسب این خودرو می باشند و با توجه برای شرایط آب و هوایی مختلف ، شرایط جاده ای و کیفیت متفاوت هستند.

به هر حال می دانیم با وجود پیشرفت های تکنولوژی و فناوری در فراوری تایر، همچنان باز هم عمر لاستیک خودرو محدود می باشد و بر اساس نوع خودرو، نوع عمکرد لاستیک در تمام فصل ها، نحوه رانندگی و شرایط جاده ای و آب و هوایی متفاوت خواهد بود و ما ممکن است در طول عمر یک خودرو معمولی چندین بار لاستیک آن را تعویض نموده باشیم. خرید لاستیک نو می تواند تجربه ای دلهره آور باشد زیرا ما با مجموعه ای گیج کننده از برندها ، سایزها و انواع لاستیک برای انتخاب و خرید روبرو می شویم و ممکن است خیلی راحت در خصوص آن ها اشتباه بکنیم. هنگامی که زمان تعویض لاستیک های خودرو می رسد دانستن یک سری اطلاعات در خصوص برند خودرو و لاستیک آن مهم است.

خرید لاستیک ماشین آسان است اما پیدا کردن لاستیک مناسب برای خودرو ممکن است کمی سخت باشد.

برترین لاستیک برای پراید

وقتی نوبت به خرید لاستیک مناسب برای پراید می رسد تمام فکر ها سریع به یک سری از برندهای مطرح ایرانی خطور می نماید و نام های آشنا و تقریبا همیشگی بر سر زبان ها آورده می گردد. لاستیک های فراوانی برای خودرو پراید وجود دارد که از نظر کیفیت و کارایی با هم تفاوت دارند و مطمئنا انتخاب تایر مناسب تصمیم سختی خواهد بود. همواره بهتر است که قبل از خرید ، اطلاعات برندهای مختلف لاستیک را آنالیز کنیم زیرا همواره گران خریدن و یا مقرون به صرفه خریدن علت بر کیفیت محصول نمی گردد. رایج ترین اشتباه خریداران تایر این است که لاستیک ها را فقط بر اساس قیمت آن انتخاب می کنند در صورتی که با کمی تحقیق و آنالیز می توان برترین و با کیفیت ترین لاستیک ها را با قیمت مناسب در اختیار داشت.

سایز لاستیک پراید در حالت استاندارد ( 165/65R13) می باشد که به علت فراوانی این سایز و سایر سایز های جایگزین برای پراید، به راحتی در دسترس قرار می گیرد و می توان در بیشتر فروشگاه ها و مغازه ها آن را پیدا کرد. از همین رو به علت فراوانی لاستیک پراید ، راهی برای حضور سود جویان در بازار باز می گردد، چرا که آن ها لاستیک های تاریخ گذشته و بدون کیفیت را به قیمت مناسب بفروش می رسانند و بسیاری از مصرف کنندگان به علت اهمیت ندادن به ایمنی و خطرات ناشی از این خرید، جان خود و عده ای دیگر را به خطر میاندازند. همانطور که گفته شده ایمنی خودرو پراید پایین است و ما با خرید لاستیک های مقرون به صرفه قیمت و بی کیفیت برای این خودرو، در کاهش یافتن عملکرد و امنیت پراید پیش قدم میشویم.

برترین لاستیک پراید را از کجا تهیه کنیم ؟

فروشگاه های زیادی برای خرید لاستیک پراید وجود دارند که هر کدام دارای نقاط مثبت و منفی هستند. مهمترین فاکتور، یافتن فروشگاهی است که بتوان به آن اعتماد کرد و با خیال راحت خرید خود را انجام داد. امروزه بیشتریت قریب به اتفاق مردم ترجیح میدهند خرید خودرو به صورت آنلاین از یک فروشگاه اینترنتی معتبر انجام دهند و با صرفه جویی در وقت و حفظ سلامت خود اقلام مورد احتیاج خود را خریداری کنند. در این میان فروشگاه اینترنتی لاستیک هایپر تایر با ارائه برترین خدمات با در اختیار گذاشتن اطلاعات تایرها اعم از داخلی و خارجی برای آنالیز بهتر و دقیق تر، فرصتی را فراهم آورده است تا مصرف کنندگان قبل از خرید اطلاعات کافی در خصوص لاستیک خودرو بدست بیاورند و در کمال آرامش برترین تایر مورد احتیاج خود را با توجه به کیفیت عالی و گارانتی محصول و با هزینه ای معقول در هایپرتایر خریداری کنند. لازم به ذکر است هایپر تایر علاوه بر فروش لاستیک های درجه یک و با گارانتی، خدمات نصب و بالانس در محل را در اختیار مشتریان قرار داده است تا با صرف کمترین زمان ممکن احتیاج های مشتریان را رفع کند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2581

به "راهنمای خرید برترین لاستیک برای پراید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین لاستیک برای پراید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید