دورخیز صنایع مازندران برای جذب آزادکاران مطرح ایرانی و خارجی

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم کشتی صنایع مازندران چندی پیش توانست با شکست تیم ستارگان ساری، یکی از مدعیان همگروه خود را جا بگذارد و راهی نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد شود. بدین ترتیب تیم صنایع مازندران که سرمربیگری آنرا رضا یزدانی بر عهده دارد باید بزودی در مرحله نیمه نهایی برای رسیدن به دیدار فینال لیگ برتر امسال به مصاف تیم دانشگاه آزاد برود.

دورخیز صنایع مازندران برای جذب آزادکاران مطرح ایرانی و خارجی

به همین دلیل هادی حبیبی مربی تیم کشتی صنایع مازندران پس از پیروزی 7 بر 3 برابر رقیب اصلی خود یعنی ستارگان ساری و صعود به مرحله نیمه نهایی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: تیم ما در دور رفت بنا به دلایل مختلفی نتوانست به خوبی از تمام داشته های خود بهره ببرد. برخی از بچه ها ما درگیر آسیب دیدگی بودند و برخی دیگر به دلیل حضور در مسابقات امیدهای جهان در اختیار تیم نبودند. به همین دلیل در یکی از حساس ترین دیدارهای دور رفت با کشتی های غیرقابل پیش بینی روبرو شدیم و در شرایطی برابر و فقط با امتیاز فنی به ستارگان ساری باختیم.

وی از رحمان عموزاد، علی سوادکوهی، کامران قاسم پور به عنوان قهرمانان جهان و همچنین ماگومد ماگمدوف به عنوان یکی از آزادکاران نامدار روسیه در ترکیب تیم تیم صنایع مازندران یاد کرد و گفت: ما علاوه بر کشتی گیران مذکور همچنان در حال مذاکره و جذب چند گزینه داخلی و خارجی هستیم. طبق برنامه ریزی های اجرا شده قرار است آزادکاران مورد نظر بزودی برای حضور در مرحله نیمه نهایی و فینال به ما اضافه شوند.

مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر به صراحت اعلام کردیم که هدف ما کسب عنوان قهرمانی است. البته هر چهار تیمی که به نیمه نهایی صعود کرده اند مدعی هستند و مطمئناً هر تیمی که توان فنی بالا و شرایط خوبی داشته باشند، پیروز تر خواهد بود.

مربی تیم کشتی صنایع مازندران در پایان در واکنش به مبلغ قرارداد کشتی گیران نیز گفت: طبیعتاً قرارداد کشتی گیران به هیچ عنوان با رشته های توپی مثل فوتبال و والیبال، قابل مقایسه نیست و واقعاً نمی توان بحث مالی کشتی گیران را با این رشته ها مقایسه کرد. البته مسئولان تیم ما برای قراردادهای امسال کشتی گیران، 20 درصد افزایش را قائل شده است.

به گزارش خبرنگاران، با پایان یافتن دورهای رفت و برگشت رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام باشگاه های کشور تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی به شرح زیر معین شدند:

گروه الف: شرکت داروسازی سهند ارس

گروه ب: صنایع مازندران

گروه ج: دانشگاه آزاد اسلامی

گروه د: فولادین ذوب آمل

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2692

به "دورخیز صنایع مازندران برای جذب آزادکاران مطرح ایرانی و خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز صنایع مازندران برای جذب آزادکاران مطرح ایرانی و خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید