در کیش به جای هتل کجا برویم؟

به گزارش راوه بلاگ، جزیره آب و آفتاب که بی شک یکی از جاذبه های گردشگری ایران است به خاطر میزبانی از گردشگران زیاد و رونق 4 فصلی که دارد پر شده از هتل و اقامتگاه بومگردی و ویلا و سوئیت. با اجاره ویلا در کیش با هر قیمت و هر امکاناتی در هر نقطه ای از کیش که بخواهید جایی برای اقامت پیدا خواهید کرد.

در کیش به جای هتل کجا برویم؟

یکی از گزینه های دلچسب و آرامبخش اقامت در کیش، ویلاهای ساحلی هستند. اقامت در ویلا یعنی اقامت در خانه خودت اما لب دریای نیلگون خلیج فارس. کنار تجربه اقامت در هتل های لوکس و بی کم و کاست جزیره کیش شاید بد نباشد این بار اقامت در ویلا را تجربه کنید.

وقتی در ویلا اقامت دارید، امکانات هتل را در یک فضای راحت خانوادگی در اختیار دارید. خودتان غذای مورد علاقه تان را می پزید، با خانواده و دوستانتان جشن می گیرید. در ویلاهای ساحلی هروقت دلتان بخواهد به ساحل رفت و آمد دارید. در ویلاهای استخردار استخر شخصی خودتان را دارید. می توانید با صرف نظر از هر یک از مزایا و امکانات ویلاها، ویلایی مناسب با بودجه تان را به راحتی پیدا کنید. در نهایت یک اقامت آرامبخش در خانه خودتان داشته باشید.

اقامت در ویلا و سوئیت های مستقل کیش

ویلاهای ساحلی کیش

طبیعتا نزدیکی این ویلاها به دریا عظیمترین مزیت آن هاست. تصور اینکه در محل راحتی مثل یک خانه، نزدیک به دریا باشید و در روز چندین بار در عرض یکی دو دقیقه پایتان به آب دریا برسد و برای برگشت به خانه و استراحت بعد از شنا هم زمان کمی صرف کنید حتما شما را به اجاره یک ویلای ساحلی در سفر بعدی تان به کیش ترغیب می نماید. خوشبختانه با رونق خرید آنلاین، اجاره ویلا پیش از رسیدن به مقصد هم آسان شده.

در حاشیه شهر و به دور از هیاهو و شلوغی مراکز خرید و ساحل های تفریحی احتمالا بتواند به خوبی میزبان مسافرانی باشد که در کیش به دنبال یک ویلای آرام ساحلی و استراحت در نزدیکی دریا هستند.

این واحد با قرار دریافت در طبقه 12 ام و داشتن یک تراس 100 متری برای حمام آفتاب بهترین گزینه است. در بدو ورود شماره تلفن آژانس، سوپرمارکت و رستوران هم در اختیار شما قرار می گیرد تا از خارج شدن از محوطه بی احتیاج باشید.

مشاهده و رزرو ویلاهای ساحلی کیش با بهترین قیمت از خبرنگاران تریپ

ویلاهای استخردار و اجاره ویلا در کیش

کیش را به جزیره تفریحات آبی می شناسیم. پس خیلی دور از ذهن نیست تصور اینکه آدم دلش بخواهد درست وسط آب های نیلگون خلیج فارس در حالیکه در محل اقامت شخصی اش آبی دریا را تماشا می نماید در استخر تمیز و خصوصی ویلا هم شنا کند. قیمت ویلاهای استخردار معمولا کمی بیشتر از ویلاهای بدون استخر است. اما در تابستان و گرمای هوای کیش با اقامت در این ویلاها گرمای شدید کیش را چندان احساس نخواهید کرد. با رزرو ویلای استخردار سه خوابه دوبلکس نارون این حس را تجربه می کنید.

با اجاره دربست این ویلا یک حیاط در اختیار شماست. همراه با استخر سرباز و باربیکیو و هرچه برای تفریح و دورهمی خانوادگی احتیاج داشته باشید.

سوئیت های کیش

اجاره سوئیت یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای سفر خانوادگی به کیش است. مخصوصا اگر قصد خرید داشته باشید سوئیت های زیادی اطراف مراکز خرید وجود دارند که بسته به نوع و قیمت شان امکانات متفاوتی در اختیار مهمان قرار می دهند. از سوئیت های عظیم و با وسایل آشپزی کامل تا سوئیت های کوچک و امکانات رفاهی محدود. در سوئیت امکانات تفریحی ویلا و فضای عظیم آپارتمان را ندارید اما در عوض با قیمت کمتر می توانید یک واحد اقامتی مستقل اجاره کنید.

سوئیت روشا از سوئیت های ارزان کیش است که با فاصله نسبتا کمی از دریا در نزدیکی پارک شهر قرار گرفته. این سوئیت با یک اتاق خواب و امکانات کامل آشپزخانه انتخابی مناسب برای کسانیست که قصد سفر به کیش برای تفریحات خارج از هتل و محل اقامت را دارند یا به دنبال خرید هستند.

اقامت در شهرک های مسکونی کیش

شهرک صدف کیش؛ اصلی ترین شهرک مسکونی

در مرکز جزیره کیش شهرک صدف با هفت فاز مسکونی و تعداد زیادی واحد اقامتی و ویلا و پنت هاوس و سوئیت واقع شده. مراکز خرید صدف و مروارید که عظیمترین و شیک ترین مراکز خرید کیش هستند هم در این شهرک قرار دارند. به طور کلی مراکز خرید و امکانات رفاهی و تفریحی موجود در شهرک شما را از خارج شدن برای خرید بی احتیاج می نماید.

آپارتمان دوخوابه 4 تخت خوابی یکی از واحدهای اقامتی شهرک صدف است که امتیاز قابل قبولی از مهمانان گرفته.

شهرک سفین کیش ؛ ارزان ترین شهرک مسکونی کیش

محله میرمهنا، محله عرب ها یا شهرک نوبنیاد اسامی دیگر شهرک سفین است. این شهرک بخاطر موقعیت مکانی اش و دوری از دسترسی به مراکز خرید مروارید و صدف و تفریحاتی که در نزدیکی شهرک صدف واقع شده است، واحدهایی با قیمت کم دارد. نزدیکی به ساحل زیبای میرمهنا و دنجی و اصالت و چهره بومی این منطقه هم از مزایای آن است. اگر هوادار سکوت و آرامش هستید و نزدیکی به مراکز خرید و تفریح برای تان اهمیت چندانی ندارد می توانید با قیمت خیلی مناسب در این شهرک اقامت داشته باشید.

در محدوده همین منطقه واحد دوخوابه لوکس 2 - 587 از کاربران امتیاز خیلی خوبی گرفته و برای یک اقامت آرام گزینه مناسبی است.

علاوه بر این موارد در کیش برج ها و آپارتمان ها و اقامتگاه های زیادی وجود دارد که برای اقامت مستقل مناسب هستند. با دیدن صفحه ویلا در سایت خبرنگاران تریپ و جست وجو میان بیش از 1000 ویلا در شهرهای مختلف ایران و دیدن عکس ها و مشخصات و قیمت ها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1595

به "در کیش به جای هتل کجا برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کیش به جای هتل کجا برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید