خرید 40 مدل ظروف فیروزه کوب [گلدان، آینه شمعدان] ارسال رایگان

به گزارش راوه بلاگ، ظروف فیروزه کوب یکی از صنایع دستی و هنرهای برجسته ایرانی محسوب می گردد که عمدتا در شهر اصفهان ساخته می گردد.

خرید 40 مدل ظروف فیروزه کوب [گلدان، آینه شمعدان] ارسال رایگان

اساس ساخت ظروف فیروزه کوب بر مبنای چسباندن سنگ های فیروزه بر روی ظروف مسی، برنجی، برنز و نقره می باشد. فیروزه یک سنگ کمیاب و پر ارزش در طیف رنگ های آبی و سبز است که در دسته جواهرات قرار گرفته است و توسط فیروزه تراشان فرم داده می شود. یکی از بهترین انواع سنگ فیروزه در شهر نیشابور یافت می شود. در بین ملت های مختلف در دنیا، دو کشور ایران و مصر، دارای قدیمی ترین معادن سنگ فیروزه بوده اند که از معروف ترین آنها در ایران می توان به معدن کوه علی میرزایی در نیشابور و معادن وادی ماگارا در شبه جزیره مصر اشاره نمود. فراعن مصر از این معادن، سال های سال با در اختیار دریافت بالغ بر چندین هزار کارگر و به مدت 2000 سال تا قرن 19 میلادی سنگ فیروزه بهره برداری می کردند اما در گذر سال ها تا به امروز، از میزان این بهره برداری ها به مراتب کاسته شده است. هنر فیروزه کوبی قدمت دیرینه ای ندارد و نسبت به سایر انواع هنرهای هم رده اش به صورت محدود تر فراوری می شود. یکی از مهم ترین کاربرد های استفاده از سنگ فیروزه در صنعت جواهر سازی است اما در ساخت وسایل تزئینی مانند ظروف فیروزه کوب اعم از گلاب پاش، بشقاب، لیوان، گلدان و … نیز به کار می رود. برای ساخت ظروف فیروزه کوب دو مرحله زرگری و فیروزه کوبی باید توسط صنعت گر انجام شود. از دیرباز خواص ویژه ای را به سنگ فیروزه نسبت داده اند که از جمله آنها می توان به تقویت چشم و تسکین بیماری های روحی اشاره نمود. سنگ فیروزه همچنین برای تزئین تابلو هایی با خطوط برجسته یا تابلو های خطاطی شده نیز به کار برده می شود.

از چه نوع فیروزه ای در ظروف فیروزه کوب استفاده می شود؟

ساخت ظروف فیروزه کوب به نوعی یک بهسازی برای سنگ فیروزه محسوب می شود.

در فرآیند فیروزه کوبی در واقع از فیروزه های هدر رفته و غیر قابل استفاده همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود استفاده می شود. این کار به نوعی یک استفاده بهینه از بقایای سنگ فیروزه نیز می باشد. در این روش قطعات کوچک فیروزه در کنار هم چسبانده شده و در نهایت جلا داده می شوند. این روش به جز سنگ فیروزه برای انواع دیگری از سنگ ها به غیر از الماس نیز کاربرد دارد. فیروزه هایی که برای ساخت این ظروف به کار می فرایند در حالت عادی فاقد ارزش خاصی هستند و حتی نمی توان آنها را تراش داد. بنابراین بهتر است رنگ شوند و در مواردی مشابه آنچه که شرح داده شد به کار فرایند. از آنجایی که این کار دارای ارزش افزوده است بنابراین یک بهسازی برای سنگ فیروزه نیز محسوب می شود. ظروف فیروزه کوب یک گزینه مناسب و شکیل برای هدیه دادن افراد در مناسبت های مختلف مانند روز معلم، روز مادر و … محسوب می شوند. این هدیه یادآور صنایع دستی ساخته شده توسط صنعتگران هنرمند ایرانی می باشد.

  • نحوه نمایش کالاها

قیمت قندان مسی فیروزه کوب گالری گوهران مدل مس و فیروزه مدل 18

آثار مادی و معنوی برجای مانده از تمدن های بشری و صنایع دستی ، نمایانگر فرهنگ و تمدن اقوام گذشته هر سرزمین است

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت سنگاب مسی فیروزه کوب گالری گوهران مدل 0027

معینات

  • نوع کاربرد محصول

    تزئینی , مصرفی

  • ابعاد محصول

    11×8×8 سانتی متر

  • وزن

    250 گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت شکلات خوری فیروزه کوب اثر آقاجانی سایز عظیم

شکلات خوری ظرفی است که محفظه ای برای قرار دادن شکلات دارد و معمولاً بر روی میز پذیرایی قرار می گیرد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت قندان مس فیروزه کوب گالری گوهران مدل مس و فیروزه -1170

آثار مادی و معنوی برجای مانده از تمدن های بشری و صنایع دستی ، نمایانگر فرهنگ و تمدن اقوام گذشته هر سرزمین است

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت جاشمعی فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع 24 سانتی متر

معینات

  • نوع کاربرد محصول

    مصرفی , تزئینی

  • ابعاد محصول

    9 × 24 سانتی متر

  • وزن

    352 گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت سینی فیروزه کوب لوح هنر کد 1242 سایز 36 * 46 سانتی متر

فیروزه کوبی ازصنایع دستی است و با نشاندن قطعه های کوچک سنگ فیروزه به حالت موزائیکی بر سطح ظرف ها، زیورآلات و اشیای تزئینی از پایه ای به جنسهای مس و نقره و برنج و..ساخته می شود.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت شمعدان مسی و فیروزه کوب گالری گوهران مدل 122

معینات

  • ابعاد محصول

    20×8×5 سانتی متر

  • وزن

    27 گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت سرویس چای خوری فیروزه کوب کارگاه رستا

اگر می خواهید با ظروف خاص پذیرایی، مهمانانتان را شگفت زده کنید و تحسینشان را برانگیزید

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید گلدان مسی فیروزه کوب گالری گوهران مدل سه گوی کد 1405

آثار مادی و معنوی برجای مانده از تمدن های بشری و صنایع دستی ، نمایانگر فرهنگ و تمدن اقوام گذشته هر سرزمین است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید آینه فیروزه کوب اثر آقاجانی مدل دایره ای رومیزی ارتفاع 47 سانتی متر

معینات

  • نوع کاربرد محصول

    مصرفی , تزئینی

  • ابعاد محصول

    47 × 14 × 31 سانتی متر

  • وزن

    1598 گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سنگاب فیروزه کوب کارگاه رستا ارتفاع 25 سانتی متر

سنگاب فیروزه کوب کارگاه پارس شاید امروزه کاربردی نداشته باشد، اما در عوض می تواند فضای اطرافش را پر از حال و هوای سنتی و اصیل ایران کند

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید گلدان مسی فیروزه کوب گالری گوهران مدل 40

معینات

  • نوع کاربرد محصول

    تزئینی , مصرفی

  • ابعاد محصول

    15×7×7 سانتی متر

  • وزن

    193 گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید گلدان فیروزه کوب ارتفاع 16 سانتی متر

معینات

  • نوع کاربرد محصول

    تزئینی , مصرفی

  • ابعاد محصول

    8 × 16 سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید تندیس طرح الله مدل فیروزه کوب

معینات

  • ابعاد

    35x30x30 سانتی متر

  • وزن

    1000 گرم

  • جنس

    چوبی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید شکلات خوری مسی فیروزه کوب گالری گوهران مدل کشکول مس و فیروزه 1160

آثار مادی و معنوی برجای مانده از تمدن های بشری و صنایع دستی ، نمایانگر فرهنگ و تمدن اقوام گذشته هر سرزمین است. و صنایع دستی از میان تمام آنچه بعنوان میراث فرهنگی یک ملت تلقی میشود صندلی ویژه و اساسی در معرفی فرهنگ و تمدن گذشته هر ملت دارد .صنایع دستی هر دیار نماد هویت و فرهنگی دیرینه است و ارزش بسیاری دارد.حال ما ایرانیان که هماره میبالیم به فرهنگ کهن و غنی سرزمینمان ؛ آیا نباید که گوشه کوچکی از این آثار هنری را همیشه مقابل دیدگانمان قرار دهیم و حظ بصری و معنوی ببریم؟گوهران ، صنایع دستی ایران کوشیده است تا این امکان را برایتان میسر نماید و هنر دست مردمان این کهن دیار را به همگان عرضه نماید . البته شایان ذکر است که برند گوهران نهایت کوششش را مینماید تا ارزنده ترین و ناب ترین دسترنج هنرمندان و اساتید بنام سرزمینمان را تقدیمتان کند.گارانتی مادام العمر این محصولات تضمین حرفمان است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید دستبند برنزی فیروزه کوب وزیری کد1015

بهمراه داشتن سنگ فیروزه به قلب و روح آرامش میدهد،از جمله خواص آن این است که از چشم زخم،استرس و افسردگی محافظت میکند.زیورآلات دست ساز وزیری ساخته شده از بدنه های برنجی.برنزی واستیل میباشد که با سنگهای مرغوب فیروزه نیشابور باظرافتی خاص تزیین شده.فریم وتزیینات این محصولات از جنس برنز یا برنجی و یا استیل میباشد که با سنگهای فیروزه طبیعی به صورت کاملا دست ساز مزین شده وطی مراحلی کوبیده ،پولیش وپرداخت میشود.زمان ووقت صرف شده در ساخت این محصولات قابل توجه میباشد.سعی شده در ساخت این زیورآلات از فریمهایی با آلیاژ مرغوب وقابل شستشو استفاده شود تا مصرف نماینده بتواند در طول روز از همراه داشتن این زیورآلات لذت ببرد.این زیورآلات با هنر ناب فیروزه کوبی بهترین هدیه ای میشود به کسانی که دوستشان دارید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید جاشمعی فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع 15 سانتی متر

علاقه مندان به صنایع دستی ایرانی که قدر ارزش آثار هنری دست ساز را می دانند، معمولا ترجیح می دهند به جای استفاده از ظروفی درسبک مدرن، خانه خود را با وسایل اصیل و منحصربه فرد تزیین نمایند. یک شمعدان زیبا که بدنه آن از فلز مس ساخته شده و سطح روی آن با تکه سنگ های فیروزه تزیین شده است می تواند این افراد را سر ذوق بیاورد. جاشمعی فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع 15 سانتی متر را استاد آقاجانی در شهر اصفهان با مهارت و ظرافت تمام با استفاده از تکه سنگ های زیبای فیروزه تزیین نموده است. این اثر زیبا علاوه بر اینکه به عنوان محصولی جذاب و دوست داشتنی در میان وسایل تزیینی خانه تان می درخشد، میتواند به عنوان یک جاشمعی در مناسبت ها و حتی برای قرار دادن روی میز شام مناسب باشد. ارتفاع این جاشمعی در حدود 15 سانتی متر است و عرضی در حدود 9 سانتی متر دارد. نحوه اجرای این اثر بدین گونه است که ابتدا بدنه مسی خام ساخته می شود و سپس هنرمند فیروزه کوب با دقت تمام، تکه های فیروزه را در کنار هم و با کمترین فاصله روی ظرف قرار می دهند. تکه های فیروزه استفاده شده در این اثر، فیروزه مرغوب نیشابور هستند که توسط استادکار روی زمینه مسی نصب و پرداخت نهایی می شوند. این اثر زیبای دست ساز، که از کنار هم قراردریافت فلز مس و سنگ فیروزه ساخته شده، ترکیب زیبایی از رنگ های فیروزه ای و مسی را پیش چشم قرار می دهد که می تواند در اتاق نشیمن خانه تان به زیبایی بدرخشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید آجیل خوری فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع 13 سانتی متر

هنر فیروزه کوبی بیش از هفتاد سال است که در کشور ما رونق پیدا نموده است. در ابتدا قطب اصلی این هنر و شروع رونق دریافت آن در استان خراسان و شهر نیشابور بوده است. و پس از گذشت زمان، قطب اصلی فیروزه کوبی از نیشابور به اصفهان انتقال یافت. هرچند که معین نیست ابداع آن را باید مرهون همت استاد کاران ایرانی بدانیم و یا هنرمندان روسی. در کشور ما همیشه مس صندلی ویژه ای در میان فلزکارها داشته است چنان که در گذشته ظروف آشپزخانه ای ما از جنس مس ساخته می شده است. همچنین یکی از علت های اصلی توجه و علاقه ایرانیان به این هنر، زیبایی خاص آن است؛ چرا که مردم ایران همیشه به تزئین و ظاهر وسایل اطراف خود توجه ویژه ای دارند. هنر فیروزه کوبی از صنایع دستی است که با نشاندن قطعات کوچک سنگ فیروزه به شکل موزاییکی روی سطح ظروف، زیورآلات و غیره، ساخته می شود. در نظر داشته باشید که هر چه فاصله بین قطعات فیروزه کوبیده شده روی محصول مورد نظر کمتر باشد، نشان از دقت و نظم بالا تر آن است. این ظرف آجیل خوری زیبا، هم کاربرد مصرفی و هم تزئینی دارد. رنگ بدنه آن ترکیب فیروزه ای و مسی است. جنس قسمت خارجی بدنه آن از ترکیب فیروزه و مس بوده و جنس قسمت داخلی بدنه آن تنها از مس است. ابعاد این ظرف، 13 در 12 در 8.5 سانتی متر است و وزن آن به 472 گرم می رسد. صاحب این اثر آقای آقاجانی از استان اصفهان، قطب اصلی فیروزه کوبی در ایران است. گفتنی است که تک تک فیروزه های کوبیده شده روی این محصول توسط دست انجام گرفته و از جنس بسیار مرغوبی بهره می برد. شما می توانید از این ظرف آجیل خوری برای زینت بخشیدن به میز پذیرایی خود بهره ببرید.

ادامه مطلب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید قندان مسی فیروزه کوب گالری اناردون مدل 527

قندان فیروزه کوب مسی، جلای هر سینی چای است . قندان فیروزه کاری شده از جنس مس و با تزئین خورده جواهرات فیروزه ساخته شده است . هنرمندان فیروزه کوب مشهدی پرشمار نیستند ولی می کوشند با ابداع محصولات متنوع، این هنر فخیم را در میان صنایع دستی به صندلی شایسته اش برسانند.فیروزه کوبی هنری روسی الاصل و فراموش شده بود که در حدود هفتاد سال پیش توسط استاد داداش به مشهد وارد شد . این هنر با زحمات هنرمندان فیروزه کوب ، سنگ های غیر قابل استفاده اما گرانبهای فیروزه را که حاصل دسترنج معدن کاران نیشابوری است، به میهمانی چشمان ما می آورد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید شکلات خوری فیروزه کوب کارگاه رستا ارتفاع 20 سانتی متر

معینات

  • نوع کاربرد محصول

    مصرفی , تزئینی

  • ابعاد محصول

    20 × 9 × 9 سانتی متر

  • وزن

    410 گرم

  • طیف رنگ

    فیروزه ای و مسی

  • جنس قسمت خارجی بدنه

    مس , فیروزه

  • جنس قسمت داخلی بدنه

    مس

  • نام صاحب اثر

    کارگاه رستا

  • محل فراوری

    اصفهان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید شیرینی خوری فیروزه کوب آقاجانی کد F040

تمام فراوریات گروه فراوری صنایع دستی آقاجانی دسترنج سال ها کوشش و تجربه هنرمندان زبردست این گروه است. با خرید این محصول، علاوه بر داشتن ظرفی که به حق یک اثر هنری شکیل، اصیل و زیباست، از هنر و هنرمندان ایرانی نیز حمایت نموده اید و باعث رونق و معرفی بیشتر این هنر می شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ظرف بشقاب پرنده فیروزه کوب اثر آقاجانی سایز عظیم

  • نوع کاربرد محصول

    مصرفی , تزئینی

  • ابعاد محصول

    20 × 19 × 19 سانتی متر

  • وزن

    968 گرم

  • طیف رنگ

    فیروزه ای و مسی

  • جنس قسمت خارجی بدنه

    مس , فیروزه

  • جنس قسمت داخلی بدنه

    مس

  • نام صاحب اثر

    آقاجانی

  • محل فراوری

    اصفهان

  • سایر شرحات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید قندان مسی فیروزه کوب گالری گوهران مدل 20

  • نوع کاربرد محصول

    تزئینی , مصرفی

  • ابعاد محصول

    25×11×11 سانتی متر

  • وزن

    447 گرم

  • جنس قسمت خارجی بدنه

    فیروزه , مس

  • جنس قسمت داخلی بدنه

    مس

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سنگاب فیروزه کوب کارگاه رستا ارتفاع 25 سانتی متر

سنگاب فیروزه کوب کارگاه پارس شاید امروزه کاربردی نداشته باشد، اما در عوض می تواند فضای اطرافش را پر از حال و هوای سنتی و اصیل ایران کند. این ظرف که با ترکیب هنرمندانه مس و قطعات کوچک سنگ فیروزه ساخته شده، اتاق پذیرایی شما را پرشکوه جلوه می دهد. ارتفاع این سنگاب، 25 سانتی متر است و عرضی حدود 20 سانتی متر دارد. نحوه ی اجرای این اثر بدین گونه است که ابتدا ظرف مسی خام ساخته می شود و سپس هنرمند فیروزه کوب با دقت تمام تکه های فیروزه را در کنار هم و با کمترین فاصله روی ظرف قرار می دهند. تکه های فیروزه استفاده شده در این اثر، فیروزه مرغوب نیشابور هستند که توسط استادکار روی زمینه مسی نصب و پرداخت نهایی می شوند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید قندان فیروزه کوب کارگاه رستا ارتفاع 22 سانتی متر

این قندان فیروزه کوبی شده با اندازه عظیمی که دارد، اثری است ارزشمند و زیبا که برای پذیرایی از تعداد زیادی مهمان مناسب به نظر می رسد. علاوه بر این موارد کاربردی، این محصول برای شما به اثر هنری ماندگاری تبدیل خواهد شد که در میان تزیینات خانه تان به زیبایی می درخشد. این محصول دوست داشتنی را هنرمندان کارگاه پارس به زیبایی و ظرافت تمام طراحی و اجرا نموده اند. ارتفاع این قندان در حدود 22 سانتی متر است و عرضی در حدود از 15 سانتی متر دارد. نحوه ی اجرای این اثر بدین گونه است که ابتدا ظرف مسی خام ساخته می شود و سپس هنرمند فیروزه کوب با دقت تمام تکه های فیروزه را در کنار هم و با کمترین فاصله روی ظرف قرار می دهند. تکه های فیروزه استفاده شده در این اثر، فیروزه مرغوب نیشابور هستند که توسط استادکار روی زمینه مسی نصب و پرداخت نهایی می شوند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید قندان فیروزه کوب مدل MFZ15 ارتفاع 14 سانتی متر

  • نوع کاربرد محصول

    تزئینی , مصرفی

  • ابعاد محصول

    14.5×9×7.5 سانتی متر

  • وزن

    225 گرم

  • طیف رنگ

    فیروزه ای و مسی

  • جنس قسمت خارجی بدنه

    فیروزه , مس

  • جنس قسمت داخلی بدنه

    مس

  • محل فراوری

    اصفهان

  • سایر شرحات

    -اجرای دستی هنر فیروزه کوبی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید قندان فیروزه کوب مدل MFZ15 ارتفاع 14 سانتی متر

  • نوع کاربرد محصول

    تزئینی , مصرفی

  • ابعاد محصول

    14.5×9×7.5 سانتی متر

  • وزن

    225 گرم

  • طیف رنگ

    فیروزه ای و مسی

  • جنس قسمت خارجی بدنه

    فیروزه , مس

  • جنس قسمت داخلی بدنه

    مس

  • محل فراوری

    اصفهان

  • سایر شرحات

    -اجرای دستی هنر فیروزه کوبی

  • - قطر 9 سانتی متر

  • - ارتفاع درب 7.5 سانتی متر

  • -قطر دهانه 6.5 سانتی متر

  • - ارتفاع 14.5 سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرویس 8 پارچه تنگ و جام فیروزه کوب مدل 373447

  • نوع کاربرد محصول

    تزئینی

  • ابعاد محصول

    تنگ: 30×15×15 سانتی متر

  • سینی: 40×40

  • جام: 14×8×2

  • وزن

    3000 گرم

  • طیف رنگ

    ابی فیروزه ای

  • جنس قسمت خارجی بدنه

    فیروزه , مس

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید قندان مسی فیروزه کوب گالری اناردون مدل 527

قندان فیروزه کوب مسی، جلای هر سینی چای است . قندان فیروزه کاری شده از جنس مس و با تزئین خورده جواهرات فیروزه ساخته شده است . هنرمندان فیروزه کوب مشهدی پرشمار نیستند ولی می کوشند با ابداع محصولات متنوع، این هنر فخیم را در میان صنایع دستی به صندلی شایسته اش برسانند.فیروزه کوبی هنری روسی الاصل و فراموش شده بود که در حدود هفتاد سال پیش توسط استاد داداش به مشهد وارد شد . این هنر با زحمات هنرمندان فیروزه کوب ، سنگ های غیر قابل استفاده اما گرانبهای فیروزه را که حاصل دسترنج معدن کاران نیشابوری است، به میهمانی چشمان ما می آورد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید گلدان مسی خاتم کاری طرح فیروزه کوب گالری مثالین کد 141128

  • نوع کاربری محصول

    تزئینی , کاربردی

  • ابعاد محصول

    9 * 9 * 25 سانتی متر

  • وزن

    750 گرم

  • محل فراوری

    اصفهان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید قندان مسی فیروزه کوب گالری گوهران مدل 22

معینات

  • نوع کاربرد محصول

    تزئینی , مصرفی

  • ابعاد محصول

    17×8×8 سانتی متر

  • وزن

    218 گرم

  • جنس قسمت خارجی بدنه

    فیروزه , مس

  • جنس قسمت داخلی بدنه

    مس

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید قندان مسی فیروزه کوب کد FPR 03

  • نوع کاربرد محصول

    تزئینی , مصرفی

  • ابعاد محصول

    16×12 سانتی متر

  • وزن

    300 گرم

  • طیف رنگ

    فیروزه ای و مسی

  • جنس قسمت خارجی بدنه

    فیروزه , مس

  • جنس قسمت داخلی بدنه

    مس

  • نام صاحب اثر

    کریمی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید آینه فیروزه کوب اثر آقاجانی مدل دایره ای رومیزی ارتفاع 47 سانتی متر

  • نوع کاربرد محصول

    مصرفی , تزئینی

  • ابعاد محصول

    47 × 14 × 31 سانتی متر

  • وزن

    1598 گرم

  • طیف رنگ

    فیروزه ای و مسی

  • جنس قسمت خارجی بدنه

    مس , فیروزه

  • جنس قسمت داخلی بدنه

    مس

  • نام صاحب اثر

    آقاجانی

  • محل فراوری

    اصفهان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید آجیل خوری فیروزه کوب ارتفاع 16 سانتی متر

  • نوع کاربرد محصول

    تزئینی , مصرفی

  • ابعاد محصول

    15 × 15 × 16 سانتی متر

  • وزن

    634 گرم

  • طیف رنگ

    فیروزه ای مسی

  • جنس قسمت خارجی بدنه

    فیروزه , مس

  • جنس قسمت داخلی بدنه

    مس

  • نام صاحب اثر

    سایان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت آجیل خوری فیروزه کوب کد 062 ارتفاع 11سانتی متری

  • نوع کاربرد محصول

    تزئینی , مصرفی

  • ابعاد محصول

    11 سانتی متر

  • وزن

    820 گرم

  • طیف رنگ

    آبی

  • جنس قسمت خارجی بدنه

    فیروزه , مس

  • جنس قسمت داخلی بدنه

    مس

  • محل فراوری

    اصفهان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت گالش فیروزه کوب لوح هنر کد 1245

فیروزه کوبی ازصنایع دستی است و با نشاندن قطعه های کوچک سنگ فیروزه به حالت موزائیکی بر سطح ظرف ها، زیورآلات و اشیای تزئینی از پایه ای به جنسهای مس و نقره و برنج و..ساخته می شود. هر چه ظرف فیروزه کوبی شده پرکارتر و منظم تر باشد و فاصله کمتری بین قطعات فیروزه باشد، ارزش هنری آن بیشتر است. امروزه مرکز این هنر اصفهان است. مراحل ساخت: زرگری، فیروزه کوبی، پرداخت کاری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ست زنانه مدل فیروزه کوب کد JW228

از جمله خواص مس، آرامش بخش بودن آن می باشد . پزشکان به کسانی که از درد مفاصل رنج می برند، داشتن یک دستبند مسی را توصیه می نمایند و دلیل این امر را هم، کمبود یون های مسی در خون ذکر می نمایند که با تماس دست بندهای مسی با پوست بخشی از این کمبود جبران شده و از درد مفاصل کاسته می شود. درمانگران طب سنتی برای فلز مس، طبعی گرم و خشک می شناسند. آنها بر این باورند، وقتی پوست بدن با فلز مس تماس داشته باشد این مسئله موجب می شود تا خستگی افراد از بین برود و فرد انرژی مضاعفی برای انجام کارها و فعالیت های روزانه اش به دست آورد. بسیاری از مردم از زمان های قدیم بر اساس همین دیدگاه از دستبندهای مسی استفاده می کردند و امروزه نیز این دستبندهای مسی با طراحی و گرافیک امروزی تر فراوری می شود. دستبندهایی که علاوه بر برطرف خستگی می تواند موجب درمان سستی و ضعف بدن شود. دستبند مسی باعث ایجاد نشاط و شادی می شود و جریان خون بیشتری را در بدن شما به گردش در می آورد و سبب می شود تا احساس خستگی نداشته باشید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت تنگ فیروزه کوب کد 037 ارتفاع 30 سانتی متری

  • نوع کاربرد محصول

    تزئینی

  • ابعاد محصول

    ابعاد 16 سانتی متر

  • وزن

    480 گرم

  • طیف رنگ

    فیروزه ای و مسی

  • جنس قسمت خارجی بدنه

    فیروزه , مس

  • جنس قسمت داخلی بدنه

    مس

  • محل فراوری

    اصفهان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت شیرینی خوری فیروزه کوب کد 039

شیرینی خوری فیروزه کوب 1-مجموعه سلام-کد039 یکی از جمله محصولات اختصاصی مجموعه سلام می باشد که این مجموعه یکی از مجموع هنر های مردم اصیل و نجیب اصفهان بوده است. شیرینی خوری فیروزه با وزن 375 گرم میتواند در منزل یا محل کار شما نمایی از هنر ایرانی را به همراه آورد.ابعاد 11 سانت می باشد. فیروزه فسفات آبدار طبیعی آلومینیم است که دردستگاه کج وجهی متبلور می شود، به عنوان جواهر به کار می رود و باید گفت یک کانی کمیاب و ارزشمند به رنگ های طیف فیروزه ای آبی روشن تا سبزیافت می شود و فیروزه کوبی یکی از معدود رشته های صنایع دستی است که زیبایی و گیرایی یک فرآورده خوب صنایع دستی را با خود دارد. رنگ فیروزه ای سنگ های کار شده در مس، تب و تاب طوفانی دل را به آرامش میرساند. و نگاه کردن به این آبیِ آرامش بخشِ فیروزه از قدیم بسیار سفارش شده است. و هنر اصیل ایرانی با قرار دادن این سنگ بر روی مس حاصل کار را رویایی و کامل نموده است. شیرینی خوری فیروزه کوب برای کسانی که قصد خرید صنایع دستی امضا دار را دارند،یک محصول منحصر به فرد است.دارای امضا میباشد،اصالت سنگ نیشابور دارد که بهمراه شناسنامه ارائه میشود. شیرینی خوری فیروزه کوب 1-مجموعه سلام-کد039 از ضمانت نامه ویژه بر خوردار است که دارای 10 سال ضمانت بصورت تعویضی قرار گرفته است.ارتفاع این شیرینی خوری فیروزه کوب 11 سانتی متر است که بدنه مسی آن تماما از فلز مس خالص و درجه یک تهیه شده است.سه لایه پوشش داده شده است.درجه کیفیت:A.محصول فراوری شده دارای نشان استاندارد ملی ایران می باشد.تکه های سنگ فیروزه به کار رفته در شیرینی خوری فیروزه کوب، فیروزه نیشابور و مرغوب هستند.یک صنایع دستی کامل که تمام سنگ های استفاده شده در این محصول توسط دست جایگذاری و چسبانده شده اند.

ادامه مطلب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید شیرینی خوری و گلدان فیروزه کوب مدل 369431 مجموعه سه عددی گالری جعفری

معینات

  • نوع کاربرد محصول

    تزئینی , مصرفی

  • ابعاد محصول

    ابعاد شیرینی: سانتی متر

  • - خوری 20×20×30 سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اتاق
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2334

به "خرید 40 مدل ظروف فیروزه کوب [گلدان، آینه شمعدان] ارسال رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید 40 مدل ظروف فیروزه کوب [گلدان، آینه شمعدان] ارسال رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید