خبرنگاران چهار میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در قزوین ارایه شد

به گزارش راوه بلاگ، قزوین - خبرنگاران - چهار میلیون نفر ساعت آموزش های مهارتی سال جاری در مراکز دولتی و خصوصی آموزش فنی و حرفه ای به متقاضیان در استان قزوین ارایه شد.

خبرنگاران چهار میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در قزوین ارایه شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: سهم آکادمی های دولتی یا ثابت در ارایه این آموزش ها 2 میلیون نفر ساعت و سهم آکادمی های فنی و حرفه ای بخش خصوصی نیز 2 میلیون نفر ساعت بوده است.

حجت الله امینی اضافه نمود: با وجود گرانی تجهیزات آموزشی و بالا رفتن هزینه های مصرفی اجرای تعهدات آموزشی با دشواری انجام می گردد اما سازمان آموزش فنی و حرفه ای در راستای توسعه و تقویت مهارت بین متقاضیان به ویژه جویندگان کار این جهت سخت را به خوبی طی نموده است.

وی در ادامه با اشاره به تعطیلی مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی استان قزوین به دلیل پیشگیری از ابتلای هنرجویان به ویروس کرونا از ابتدای هفته گذشته تا به امروز،گفت: هنرجویان می توانند برای بازآموزی به آموزش های موجود در فضای مجازی مراجعه نمایند و یا از مطالب و فیلم های آموزشی موجود در سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای استفاده نمایند.

10 مرکز دولتی و 178 آکادمی بخش خصوصی در استان قزوین به هنرجویان و متقاضیان آموزش های مهارتی ارایه می نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 469

به "خبرنگاران چهار میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در قزوین ارایه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در قزوین ارایه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید