خبرنگاران معلمان منتخب استان قزوین تجلیل شدند

به گزارش راوه بلاگ، قزوین -خبرنگاران- تعدادی از معلمان منتخب استان روز شنبه در مراسمی به مناسبت بزرگداشت مقام معلم با حضور رییس جمهور به وسیله ارتباط تصویری تجلیل و قدردانی شدند.

خبرنگاران معلمان منتخب استان قزوین تجلیل شدند

به گزارش خبرنگاران، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی استان، اضافه نمود: بزرگداشت روز معلم، فرصتی مناسب برای تجلیل از فرهنگیان و کوششگران عرصه علم و تربیت در جامعه است.

وی هفته معلم را نماد پاسداشت از مقام والای آحاد فرهنگیان دانست و گفت: باید متواضعانه و خالصانه زحمات و خدمات معلمان را گرامی بداریم چرا که معلم نماد خوبی ها بوده که در روایات دینی به والاترین شکل توصیف شده است.

اصغری با بیان اینکه معلمان، سرمایه های اجتماعی کشور محسوب می شوند، توضیح داد : در شرایط کرونایی و زیست بوم جدید، شاهد همت و کوشش معلمان فرهیخته در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم به صورت مجازی و غیر حضوری هستیم.

وی با بیان اینکه در شرایط کرونا مدارس تعطیل شد اما کلاس های درس تعطیل نشدند، گفت: در این مدت فعالان عرصه تعلیم و تربیت به ویژه معلمان به عنوان جهادگران آموزشی جلوه های زیبایی از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشته اند.

این مسوول اضافه نمود: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت توجه به دستورالعمل های بهداشتی، برنامه های بزرگداشت هفته معلم سال جاری بیشتر به صورت مجازی و غیر حضوری اجرا می گردد.

در ادامه این مراسم به صورت نمادین 9 نفر از معلمان برگزیده استان قزوبن تجلیل شدند.

استان قزوین دارای 17 هزار و 300 فرهنگی است که کار آموزش 235 هزار دانش آموز را در مقاطع مختلف برعهده دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2316

به "خبرنگاران معلمان منتخب استان قزوین تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معلمان منتخب استان قزوین تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید