خانه ارنست همینگوی پس از 55 سال برای فروش گذاشته شد

به گزارش راوه بلاگ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، خانه ارنست همینگوی پس از 55 سال برای فروش گذاشته شد.

خانه ارنست همینگوی پس از 55 سال برای فروش گذاشته شد

این ملک دو میلیون دلاری که در سال 1895 ساخته شده، شامل دو سوئیت با ورودی مجزا و یک خانه اصلی پنج خوابه با دو گاراژ است اما در سالهای گذشته به عنوان یک خانه چند واحدی مورد استفاده قرار می گرفته است.

در طبقه اول این خانه هنوز یادبودی از همینگوی شامل مقالات و عکسها و یادگاری های این نویسنده برنده نوبل ادبیات وجود دارد. همینگوی به همراه همسر اولش هادلی ریچاردسون برای مدت یک سال در طبقه بالای این خانه زندگی می کردند.

ارنست میلر همینگوی نویسنده و روزنامه نگار سرشناس آمریکایی و برنده جایزه های نوبل ادبیات و پولیتزر روز بیست و یکم جولای 1899 در ایلینویز آمریکا و از یک پدر فیزیکدان به دنیا آمد. پیرمرد و دریا معروف ترین اثر اوست که در سال 1952 منتشر شد و با استقبال چشمگیری همراه بود. این کتاب جایزه ادبی پولیتزر را در سال 1953 برای این نویسنده به همراه آورد. یک سال بعد از آن، پیروزیت این نویسنده با دریافت نوبل ادبیات کامل شد.

وداع با اسلحه، نسل گمشده، خورشید نیز طلوع می نماید، مردان بدون زنان، برنده هیچ نمی برد و زنگ ها برای که به صدا در می آیند از دیگر کتابهای معروف این نویسنده هستند.

خالق برف های کلیمانجارو در اواخر عمر به علت چند حادثه رانندگی از جراحت و مصدومیت های زیادی در بدن خود رنج می برد و فشار خون بالا به همراه مسائل کلیه نیز او را آزار می داد. ابتلا به افسردگی موجب شد او در سال 1961 اقدام به خودکشی کند اما پیروز نشد. پس از سه هفته روان درمانی، همینگوی خاتمه روز دوم جولای 1961 در خانه اش در آیداهو به زندگی خود انتها داد.

پس از خودکشی همینگوی، بسیاری از داستانهای او انتشار نیافته باقی ماند. پاریس جشن بیکران کتاب خاطرات زندگی او در پاریس دهه 1920 در سال 1964 و سه سال بعد از مرگش منتشر شد و رمان های جزیره ها در طوفان و باغ عدن نیز به ترتیب در سال های 1970 و 1986 عرضه شدند. بعلاوه اثر غیر داستانی تابستان خطرناک در سال 1965 برای اولین بار در دسترس عموم نهاده شد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1402 بروزرسانی: 17 دی 1402 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 3108

به "خانه ارنست همینگوی پس از 55 سال برای فروش گذاشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه ارنست همینگوی پس از 55 سال برای فروش گذاشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید