حمایت بیش از 65 هزار حامی از ایتام کرمانی

به گزارش راوه بلاگ، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از حمایت 65 هزار و 140 حامی خیر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اطلاع داد.

حمایت بیش از 65 هزار حامی از ایتام کرمانی

ناصر عسکری نژاد با اشاره به اینکه 22 هزار و 877 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، اضافه نمود: 65 هزار و 140 حامی حمایت این ایتام و بچه ها محسنین را بر عهده دارند و طی شش ماه نخست سال جاری 73 میلیارد تومان به صورت نقدی و کالایی به ایتام تحت تکفل خود یاری نموده اند.

او بابیان اینکه 110 نفر از حامیان ایتام خارج از کشور هستند گفت: این حامیان نیکوکار حمایت 598 نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده دارند.

عسکری نژاد بابیان اینکه مبلغ یاری های واریزی به حساب تعدادی از ایتام تحت حمایت کم است از مردم خیر، نوع دوست و نیکوکاران خواست با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مشارکت در طرح هر کارمند یک حامی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با یاری های مادی و معنوی خود از ایتام تحت حمایت این نهاد حمایت نمایند.

او در ادامه طرح اکرام ایتام را یکی از طرح های پیروز این نهاد دانست و اضافه نمود: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در امور خیر، حفظ عزت نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده های آن ها ازجمله اهداف اجرای طرح اکرام ایتام است.

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2959

به "حمایت بیش از 65 هزار حامی از ایتام کرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بیش از 65 هزار حامی از ایتام کرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید