حمایت بنیاد برکت از طرح های گردشگری و صنایع دستی ایلام

به گزارش راوه بلاگ، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ایلام ازحمایت بنیاد برکت از طرح های گردشگری و کارگاه های صنایعدستی استان اطلاع داد.

حمایت بنیاد برکت از طرح های گردشگری و صنایع دستی ایلام

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده روز دوشنبه 13 مرداد 99 در نشست با نماینده بنیاد برکت استان که به منظور تقویت و توسعه تعاملات و همکاری ها در راستای حمایت از طرح های اشتغال زایی در سطح روستاها در حوزه های گردشگری و صنایعدستی برگزار گردید، گفت: این استان دارای ظرفیت های بسیاری در زمینه گردشگری و صنایعدستی است، استفاده بهینه از این ظرفیت ها نیازمند مشوق های ضروری است تا بتواند موجب اشتغال، بهبود شرایط معیشتی، جذب سرمایه های بخش خصوصی خارجی گردد.

او اضافه کرد: یکی از مهمترین نیازهای گردشگری استان ایجاد خانه های بوم گردی است،در حال حاضر 40 اقامتگاه بوم گردی فعال است.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ایلام اعلام کرد: با حمایت از طرح های صنایعدستی و گردشگری یکی از سریع ترین و صحیح ترین مسیرهای ایجاد اشتغال های پایدار رقم خواهد خورد.

یدالله عزیزی نماینده بنیاد برکت نیز به حمایت از هنرمندان صنایعدستی و تأسیسات گردشگری اشاره نمود و گفت: هدف اصلی بنیاد برکت حمایت از کارآفرینان و ایجاد طرح های اشتغال زایی و پایداری این طرح ها وتولیدات است.

او اضافه کرد: برای تحقق پروژه های گردشگری، اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایعدستی، کارگاه های تولیدی و تأسیسات گردشگری، بنیاد برکت با اعطای تسهیلات کم بهره روستایی و فراگیر می تواند در راستای رونق گردشگری و صنایعدستی حمایت های ویژه ای داشته باشد.

عزیزی با بیان اینکه این بنیاد با حمایت و پشتیبانی از هنرمندانی که در حوزهٔ صنایعدستی فعالیت دارند، بسترهای لازم را برای معرفی و صادرات محصولات این هنرمندان فراهم می نماید، اظهار امیدواری کرد: ان شاالله با توجه به نگاه مثبت بنیاد برکت به موضوعات صنایعدستی و گردشگری، شاهد اتفاقات بهتری در راستای حمایت از این حوزه ها باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1286

به "حمایت بنیاد برکت از طرح های گردشگری و صنایع دستی ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بنیاد برکت از طرح های گردشگری و صنایع دستی ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید