تمدید مهلت ارسال آثار هنری به مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار هنری به مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی تا نیمه شعبان خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار هنری به مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی

احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر، گفت: مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی در راستای حفظ و ترویج آیین های سنتی نوروز و ایجاد نشاط اجتماعی در میان هموطنان عزیز، با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان و موسسه آراز ایلدیریم برگزار می شود که به دنبال استقبال هموطنان از این مسابقه مهلت ارسال آثار هنری تا نیمه شعبان تمدید شد.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور، لزوم استقرار هموطنان در خانه در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اوقات در خانه ماندن، علاقه مندان می توانند از تخم مرغ های رنگی و سفره های نوروزی 99 خود عکس و از آیین های سنتی و بومی نوروزی منطقه خود فیلم های یک دقیقه ای تهیه و به این مسابقه ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، وی در خاتمه خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به آدرس اینستاگرامی el-ayini99@ عکس و فیلم های خود را تا تاریخ 22 فروردین ماه 99 به این آدرس ارسال کنند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 647

به "تمدید مهلت ارسال آثار هنری به مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ارسال آثار هنری به مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید