تمجید از قدرت نیروی دریایی تایوان در مقابله با چین

به گزارش راوه بلاگ، رییس تایوان ضمن دیدار با ملوانان نیروی دریایی ارتش از تلاش های آن ها برای مقابله با نیرو های چینی قدردانی کرد

تمجید از قدرت نیروی دریایی تایوان در مقابله با چین

تسای اینگ ون، رییس تایوان ضمن دیدار و گفتگو با ملوانان نیروی دریایی این جزیره تلاش های آن ها در بحبوحه فشار های فزاینده چین و رزمایش های سنگین نظامی را وصف ناپذیر دانست.

به گزارش خبرگزاری رویترز، تسای روز گذشته در جریان بازدید از پایگاه دریایی سوآئو در ساحل شمال شرقی تایوان به نیرو های دریایی این جزیره گفت انجام ماموریت در تنگه تایوان با وجود فشار های نظامی چین بسیار کار دشواری است.

وی در این دیدار تاکید کرد: به دلیل تحرکات نظامی چین در منطقه و در آب های سرزمینی تایوان ضروری است بیش از پیش مراقب تحرکات نظامی پکن در منطقه باشیم. فشار دشمن در منطقه قابل وصف نیست.

تسای در ادامه افزود نیرو های ارتش با شجاعت، قاطعیت و تزلزل ناپذیری و با آرامش در مقابل چین ایستادگی کردند و از صلح منطقه حفاظت کردند. ما مانند یک کشتی هستیم. گرچه در مواقعی با تلاطم هایی روبرو می شویم، اما تا زمانی که با یکدیگر متحد هستیم می توانیم بر چالش های منطقه ای فائق آییم. این نظر مردم تایوان و تمام نیرو های ارتش تایوان است.

چین از زمان سفر مقامات آمریکایی به تایوان تا به حال چندین رزمایش نظامی در آب های منطقه ای و تنگه تایوان برگزار کرده است. پکن می گوید آمریکا با دخالت در امور داخلی تایوان به تمامیت ارضی چین تعدی کرده و در حال بازی با آتش است.

خبرنگاران بین الملل بین الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مرداد 1401 بروزرسانی: 28 مرداد 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2926

به "تمجید از قدرت نیروی دریایی تایوان در مقابله با چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید از قدرت نیروی دریایی تایوان در مقابله با چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید