کوشش ناموفق آمریکایی ها برای کارشکنی در گشت زنی نظامیان روس در سوریه

به گزارش راوه بلاگ، سناتور روس در واکنش به کوشش نظامیان آمریکایی در مسدود کردن راستا گشت زنی روس ها، گفت: آمریکایی ها همه جا خود را برتر می دانند، ولی با نظامیان روس نمی توانند چنین برخوردی نموده و باید قوانین سوریه را رعایت نمایند.

کوشش ناموفق آمریکایی ها برای کارشکنی در گشت زنی نظامیان روس در سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، فرانتس کلینتسویچ عضو ارشد کمیته دفاع و امنیت شورای فدراسیون (سنای) روسیه به کوشش ناموفق نظامیان آمریکایی برای مسدود کردن راستا گشت زنی نیروهای پلیس روس در خاک سوریه واکنش نشان داد.

این سناتور در مصاحبه با رادیو اخا ماسکوا در این رابطه گفت: آمریکایی ها عادت دارند که در هر کشوری که در آن حضور داشته باشند، خود را برتر بدانند و از قوانین محلی پیروی ننمایند. در چنین شرایطی، آنها با افرادی روبرو شده اند که چنین برخوردی ندارند، و اکنون مجبور شده اند تا بهانه هایی برای رفتار متکبرانه خود بیابند.

کلینتسویچ تأکید کرد: البته واقعیتی که به این حادثه مرتبط است - نشان دادن آن است که چه کسی رئیس خانه است. ولی انجام این کار با نظامیان روس غیرممکن است.

وی یادآور شد: در چنین شرایطی، هرکسی موظف است تا قوانین بین المللی در این زمینه را رعایت کند که معین نموده انجام گشت زنی های نظامی توسط رهبران کشورها (در این مورد، سوریه) معین می گردد و در چارچوب آن همه باید مطابق با قوانین محلی در زمینه حرکت در جاده ها و با رسیدن به توافق با مقامات رسمی، رفتار کند.

این سناتور در سرانجام گفت: بنابراین ، چنین اقدام تحریک آمیزی از سوی آمریکایی ها، بسیار مبتدیانه و در سطح یک بازی بچه گانه است.

پیش از این، بعضی منابع خبری گزارش کردند که نظامیان آمریکایی سعی کردند تا راستا گشت زنی نیروهای پلیس نظامی روسیه در منطقه ابرا در خاک سوریه را مسدود نمایند، ولی ماشین زرهی آنها در جاده گیر کرد و نظامیان روس به راستا گشت زنی خود را ادامه دادند.

هنوز وزارت دفاع روسیه و پنتاگون، درباره این برخورد اتفاق افتاده، اظهار نظری ننموده اند.

قابل ذکر است که این نخستین بار نیست که چنین حوادثی در سوریه اتفاق می افند. د ر ماه فوریه گذشته نیز ویدئویی از کوشش نظامیان آمریکایی برای بیرون راندن خودروی گشت نظامی روسیه از جاده راستا حرکت آنها منتشر شد. در این ویدئو نشان داده شده که چگونه خودروی زرهی آمریکایی با سبقت دریافت سریع از ماشین گشت روسی، سعی در خارج کردن آن از جاده می کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1002

به "کوشش ناموفق آمریکایی ها برای کارشکنی در گشت زنی نظامیان روس در سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش ناموفق آمریکایی ها برای کارشکنی در گشت زنی نظامیان روس در سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید