کوشش برای عدالت محوری در دولت سیزدهم

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران/فارس وزیر جهاد کشاورزی گفت: با نگاهی که رئیس جمهور دارند، کوشش می کنیم در دولت سیزدهم عدالت در حوزه های مختلف به ویژه در بخش کشاورزی رعایت گردد.

کوشش برای عدالت محوری در دولت سیزدهم

سید جواد ساداتی نژاد که به عنوان نماینده رئیس جمهور به شهرستان خفر سفر نموده است، شامگاه چهارشنبه 21 مهرماه در حاشیه بازدید از طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان گفت: از آنجا که بحث سلامت دغدغه مهمی است؛ مجوز هایی برای تبدیل این بیمارستان 32 تختخوابی به 64 تایی اخذ شده است.

به گفته او، این موضوع در جلسه شورای اداری استان فارس با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت مطرح می گردد و پس از رایزنی در این خصوص تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در شهرستان خفر در حوزه کشاورزی و نیروی انسانی وجود دارد و با مد نظر قرار دادن اینکه شهرستانی نوپا است، سعی داریم در حوزه زیرساختی به خصوص در بخش کشاورزی کارهایی را انجام دهیم که فرایند رشد و توسعه منطقه ای بهبود یابد.

ساداتی نژاد با اشاره به مطالبات مردمی در موضوع زیر ساخت های آموزشی خصوصا مدارس، اظهار کرد: تمام مسائل احصاء شده به رئیس جمهور محترم گزارش و در شورای اداری استان آنالیز می گردد تا بتوانیم در مورد آن به یک ساماندهی برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2646

به "کوشش برای عدالت محوری در دولت سیزدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای عدالت محوری در دولت سیزدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید