تعطیلی یک هفته ای موزه های آذربایجان شرقی

به گزارش راوه بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تعطیلی یک هفته ای موزه های تحت پوشش این اداره کل به سبب تشدید شرایط کرونایی در استان اطلاع داد.

تعطیلی یک هفته ای موزه های آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده روز یکشنبه 15 تیرماه 99 ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط ویژه آذربایجان شرقی به دنبال تشدید شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از ایجاد هرگونه فرصت تجمعی در استان، بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مورخ 14 تیرماه، تمامی موزه های تحت پوشش استان واقع در مناطق با شرایط قرمز، به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.

او اضافه نمود: تعطیلی موزه های تحت نظارت این اداره کل در مناطقی که با شرایط قرمز همراه هستند مانند تبریز، مراغه، میانه، مرند، بناب، اهر و چاراویماق از امروز 15 تیرماه به مدت یک هفته اعمال خواهد شد.

حمزه زاده در پایان گفت: تعطیلی موزه های شهرستان های مذکور تا 23 تیرماه امسال ادامه خواهد داشت و برای تداوم این فرایند تا بهبود شرایط حاضر، هفته آینده تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1128

به "تعطیلی یک هفته ای موزه های آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی یک هفته ای موزه های آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید