تعبیر خواب مدفوع از نظر معبران چیست؟

به گزارش راوه بلاگ، اگر در خواب مدفوع دیدی، دیدن مدفوع در خواب، اغلب به معنای پول و یا رهایی از غم و رنج تعبیر شده است، در این مطلب، تعبیر خواب مدفوع از نظر امام صادق (ع) و دیگر معبرین را در این باره توضیح داده ایم.

تعبیر خواب مدفوع از نظر معبران چیست؟

تعبیر خواب مدفوع از نظر امام صادق (ع)

امام صادق (ع) می فرماید: دیدن مدفوع در خواب را می توان از چهار وجه تعبیر کرد. اول آن است که گرفتار مال حرام می شوی. همچنین اشاره به گشایش در امور دارد. تعبیر دیگر آن است که شما از مال خود به زنتان می بخشید. دیگر معنی آن می تواند رسیدن به ثروت و برآورده شدن آرزوها باشد.

دیدن مدفوع در خواب از نظر ابن سیرین

ابن بن سیرین می گوید: اگر کسی در خواب ببیند که در مستراح یا توالت مدفوع کرد، به این معناست که به زودی از نظر اقتصادی، کارش رونق پیدا می نماید.

تعبیر موضوعی درمورد خواب مدفوع از نظر امام صادق (ع)

تعبیر خواب شستن مدفوع

اگر کسی دید که در حال شستن مدفوع خود است یا محلی را که از مدفوع کثیف شده، می شوید و تمیز می نماید، تعبیر ثروتمند شدن است و این شستن به معنای اقتصادی حلال است. همچنین خبرهای خوبی به این شخص می رسد که غرق در خوشبختی می گردد.

تعبیر خواب شستن مدفوع نوزاد

اگر کسی در خواب نوزادی را دید و مدفوع او را می شست، اوضاع اقتصادی اش عالی خواهد شد، ولی اگر این نوزاد را نشناسد، علاوه بر آن که مال و منال از آن او می گردد، در زمینه کاری پیروز می گردد و به او نفع می رسد.

تعبیر خواب مدفوع از نظر روانشناسان

تعبیر کارل یونگ

کارل یونگ پروفسور سوئیسی در این باره معتقد است اگر خواب ببینی بر روی کسی مدفوع می کنی یعنی کینه شخصی را به دل داری و با آن شخص دشمنی داری.

تعبیر خواب مدفوع کردن کسی روی شما نشان می دهد که شما برای خود ارزش قائل نیستید و از عزت نفس پایینی برخوردارید. بهتر است که روی این قسمت از شخصیت خود کار کنید.

تعبیر خواب اینکه شما قادر به مدفوع کردن نیستید به این معناست که شما در بیان احساسات خود مشکل دارید و نمی توانید حرف هایتان را با کسی در میان بگذارید، به همین خاطر همه چیز را در خود می ریزید.

 برای مطالعه بیشتر در مورد تعبیر خواب مدفوع به این پیج سری بزنید.

انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1438

به "تعبیر خواب مدفوع از نظر معبران چیست؟" امتیاز دهید

94 کاربر به "تعبیر خواب مدفوع از نظر معبران چیست؟" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب مدفوع از نظر معبران چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید