تخلفات تبلیغات انتخاباتی در سمیرم و لنجان پیگیری می گردد

به گزارش راوه بلاگ، خبرنگاران/اصفهان رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مواردی از تخلفات تبلیغاتی در 2 حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان مشاهده شده که توسط دستگاه های نظارتی و بازرسی انتخابات و ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی جمع آوری و مورد پیگیری قرار می گیرد.

تخلفات تبلیغات انتخاباتی در سمیرم و لنجان پیگیری می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

حیدر قاسمی، امروز (پنجشنبه-20 شهریور) اظهار کرد: کاندیداهای 2 حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان تا ساعت 8 صبح امروز فرصت داشتند تا بر بستر فضای مجازی و صدا و سیما تبلیغات خود را انجام دهند. مواردی از تخلفات تبلیغاتی در 2 حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان مشاهده شده که توسط دستگاه های نظارتی و بازرسی انتخابات و ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی جمع آوری و مورد پیگیری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در این مرحله از انتخابات تبلیغات محیطی ممنوع بود، ادامه داد: از امروز هرگونه تبلیغات در فضای مجازی و صدا و سیما توسط نامزدها ممنوع است.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: آنچه مورد احتیاج برگزاری دومین مرحله انتخابات در حوزه های انتخابیه لنجان و سمیرم بوده را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه برای تامین اقلام مورد احتیاج برگزاری انتخابات و اجرای خوب آن هماهنگی انجام شده است، توضیح داد: هم در ستاد انتخابات و هم در شهرستان ها اقدامات و پیش بینی های مورد احتیاج را انجام داده ایم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، قاسمی ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات در این مرحله با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد، برگزاری انتخابات را با این شرایط پیش بینی کردیم.

وی افزود: به مردم 2 حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم اطمینان می دهیم که تمام دست اندرکاران حاضر در شعب اخذ رای غربالگری شدند و اقلام بهداشتی مورد احتیاج را در اختیار آن ها قرار داده ایم.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان به رای دهندگان در این 2 حوزه انتخابیه، توصیه کرد: از ماسک و اتوماتیک شخصی در شعب اخذ رای استفاده نمایند.

وی اظهارکرد: برای اینکه دقت لازم در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی داشته باشیم در هر شعبه یک ناظر بهداشتی پیش بینی شده است.

قاسمی اعلام کرد: تمهیدات حفاظت و امنیت شعب توسط کمیته های مربوطه با دستگاه های مربوطه هماهنگ شده و مسئله ای در این راستا وجود ندارد.

تعداد واجدان شرایط در شهرستان سمیرم 53 هزار و 890 نفر و در شهرستان لنجان 187 هزار و 783 نفر است. 204 شعبه اخذ رای در 2 حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است.

استان اصفهان 15 حوزه انتخابیه و در مجلس شورای اسلامی 20 نماینده دارد. دومین مرحله انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا آدینه 21 شهریورماه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1391

به "تخلفات تبلیغات انتخاباتی در سمیرم و لنجان پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلفات تبلیغات انتخاباتی در سمیرم و لنجان پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید