تاریخ جدید یونایتد- لیورپول اعلام شد

به گزارش راوه بلاگ، سازمان لیگ برتر تاریج جدید ملاقات معوقه منچستریونایتد برابر لیورپول را اظهار داشت.

تاریخ جدید یونایتد- لیورپول اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، قرار بود ابتدای این هفته و در ورزشگاه اولدترافورد شاهد ملاقات ساس بین دو رقیب سنتی فوتبال انگلیس یعنی منچستریونایتد و لیورپول باشیم. اما آشوب طرفداران یونایتد پیش از این ملاقات و هجوم آنها به ورزشگاه اولدترافورد در نهایت موجب آن شد که مقامات برگزار کننده حکم به تعویق این ملاقات بدهند.

حالا و طبق اعلام سازمان لیگ برتر، ملاقات معوقه منچستریونایتد و لیورپول روز پنجشنبه 13 می (23 اردیبهشت) راس ساعت 23:45 در ورزشگاه اولدترافورد و به میزبانی شیاطین سرخ برگزار خواهد شد. منچستریونایتد در بازه زمانی پنج روزه بین 9 تا 13 ماه می به مصاف آستون ویلا، لستر و لیورپول می رود. این اولین بار از آوریل 1992 است که یونایتد در پنج روز سه بازی در لیگ خواهد داد. در این میان آنها باید به مصاف رم هم در لیگ اروپا بروند.

اگر بازی همان ابتدای هفته برگزار می شد و لیورپول به پیروزی می رسید، قهرمانی منچسترسیتی در این فصل لیگ برتر قطعی می شد. اما حالا شاگردان پپ گواردیولا بعد از صعود به فینال لگ قهرمانان، برای نهایی کردن قهرمانی خود این هفته چلسی آماده توماس توخل را پیش رو می بینند. لیورپول برای افزایش شانس های صعود خود به لیگ قهرمانان برای فصل بعد احتیاج مبرمی به این سه امتیاز دارد و یونایتد نیز به دنبال تثبیت نایب قهرمانی خود است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2339

به "تاریخ جدید یونایتد- لیورپول اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ جدید یونایتد- لیورپول اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید