بهترین مراکز خرید در بانکوک

به گزارش راوه بلاگ، گشت و گذار در مراکز خرید عظیم و زیبا، یکی از بخش های جذاب سفر است. ما قصد داریم در این مطلب مهم ترین مراکز خرید بانکوک را به شما معرفی کنیم.

بهترین مراکز خرید در بانکوک

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

بانکوک یکی از شهرهای مهم و جز مقاصد اصلی گردشگری ایرانیان است. این شهر دارای مراکز خرید عظیم و فراوانی است که با هر سلیقه و هر بودجه اقتصادی می توانید خریدهای مناسبی از آن ها انجام دهید. در ادامه مطلب قصد داریم 10 مرکز فروش معروف و پرطرفدار در بانکوک را به شما معرفی کنیم.

سیم پاراگون

Siam paragonاز مهم ترین پاساژهای تایلند محسوب می گردد، که حتی می توانید اوقات فراقت خود را در این مرکز خرید بگذرانید. این مرکز خرید دارای فروشگاه های مختلف، رستوران ها و کافه های متعدد است. همچنین در این مرکز خرید یک آکواریوم عظیم و جذاب وجود دارد که می توانید به تماشای آن بروید. در sim paragon نمایندگی رسمی برندهای همچون Hermes, Louis Vuitton, Prada وجود دارد. در مراجعه به این مرکز خرید به یاد داشته باشید که محصولات اینجا ارزان نیست، پس کارت های اعتباری خود را به همراه داشته باشید.

سنترال ورد

این مرکز خرید جز عظیم ترین مال های کشور تایلند و حتی در شمار عظیم ترین مراکز خرید دنیا محسوب می گردد که مرکز خوبی نیز برای تفریحات جوانان و نوجوانان محسوب می گردد. Central Worldدر حدود 550هزار مترمربع فضای فروشگاهی دارد. این مرکز دارای 500 فروشگاه، 100 رستوران و 15 سینما است. نورپردازی این مکان بیشتر تاکید بر نور طبیعی روز دارد. در طبقه های آخر این مرکز، باشگاه تناسب اندام، آبگرم، یوگا، ماساژ و ... نیز وجود دارد.

ام .بی. کی

اینجا یکی از محبوب ترین مراکز خرید گردشگران خارجی در بانکوک است که کار خود را در سال 1986 شروع نموده است که در 86هزار مترمربع است و بیشتر محصولات با قیمت های کاملاً ارزان در فروشگاه های آن عرضه می گردد. همچنین لوازم الکترونیکی مانند تلفن های همراه، تجهیزات عکاسی، بازی های ویدئویی و غیره... وجود دارد. یک هتل محلی در طبقه پنجم و یک هتل بین المللی در طبقه ششم این مرکز خرید قرار گرفته است. در آخرین طبقه MBKیک مجتمع عظیم تفریحی شامل سینما، مرکز بازی های کامپیوتری و یک موزه هنر سه بعدی وجود دارد.

ام کوارترز

EmQuartierاگر به دنبال خرید از کمپانی های پوشاک لوکس هستید؛ می توانید برندهای لوئیس ویتون، گوچی، شانل، پرادا، دولچه و گابنا، دیور، جیمی چو، والنتینو و فندی را در این مرکز خرید پیدا کنید. این مرکز خرید در 4000 مترمربع بنا شده و دارای رستوران های مدرن و فست فودهای معرف دنیا و 1000 فروشگاه عظیم و کوچک مختلف است. این محل در سال 1997 افتتاح شده و اخیراً در سال 2016 مورد بازسازی قرارگرفته است.

سنترال شاپینگ مال

این مرکز خرید به عنوان اولین مرکز و یکی از عظیم ترین مراکز خرید لوکس در بانکوک شناخته می گردد. در Central Embassyمی توانید لوکس ترین و متنوع ترین کالاها در کل تایلند را پیدا کنید. در این مرکز چند سینمای عظیم، چند رستوران و یک هتل 5 خبرنگاران نیز وجود دارد و معماری خاص آن باعث شده تا شهرتی دنیای دست پیدا کند.

سیام دیسکاوری

تجربه خرید راحت، جذاب و آسان را می توانید در Siam Discoveryتجربه کنید. این مرکز خرید در سال 2016 به طور کامل بازسازی شده. در طبقه هم کف آن می توانید برندهای معروفی چونIssey Miyake, Diesel and Comme des Garcons را پیداکنید، اما اگر به طبقات بالاتر بروید مشاهده می کنید که پوشاک فراوری محلی با قیمت های مناسب تر وجود دارد.

سیام سنتر

این مرکز در سال 2013 پس از مدتی توقف دوباره راه اندازی شد. در Siam Centerبیش از 200 برند بین المللی و داخلی تایلند در حال فعالیت هستند. همچنین یکی از طراحان معروف تایلندی، فروشگاه و راه روهای طبقات بالای این مرکز را به سبک تلفیقی از طبیعت و فنّاوری طراحی نموده است که دیدن آن برای گردشگران خالی از لطف نیست.

ترمینال 21

زمانی که وارد این مرکز خرید می شوید گویی قدم در دنیای کوچک گذاشته اید، نام Terminal 21نیز به شما همین امر را می گوید. وقتی در مرکز خرید راه می روید می توانید به یک فروشگاه دوره گردان در توکیو سری بزنید، سپس قدمی در خیابان Carnabyلندن بزنید و به فروشگاه های استانبول برسید. بعد از خریدتان نیز می توانید خود را در اسکله ماهیگیری سانفرانسیسکو با غذاهای دریایی سیر کنید.

پلاتینیوم فشن

اینجا عظیم ترین مرکز مد، فشن و آرایشی در تایلند است. اگر شما می خواهید آخرین لباس های مد روز را در سفر خود تهیه کنید پیشنهاد می کنیم که حتماً به اینجا سری بزنید. جذاب ترین بخش خرید از Platiniomقیمت کاملاً مناسب محصولات است که تقریباً به صورت قیمت عمده عرضه می گردد. اینجا یکی از محبوب ترین مراکز خرید بین دانشجویان و بانوان در بانکوک است.

پانتیپ پلازا

به عظیم ترین مرکز Itدر تایلند خوش آمدید. این مرکز خرید را مادر خرید الکترونیک در تایلند می نامند. نکته مثبت این مرکز، قیمت و تنوع مدل ها و محصولات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در آن است. البته توصیه می گردد به دلیل اینکه شما گردشگر هستید برای خرید لوازم الکترونیکی از این مرکز حتماً با یک دوست محلی که کاملاً آشنا باشد اقدام به خرید کنید. زیرا کلاه برداری های زیادی در این مرکز از گردشگر ها گزارش شده است.

منبع: setare.com
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1748

به "بهترین مراکز خرید در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید