برگزاری همایش و فم تور شناخت قم، سرزمین تاریخ چند هزار ساله

به گزارش راوه بلاگ، عده ای از فعالان حوزه گردشگری در استان قم، قصد برگزاری فم تور و بعلاوه همایشی به نام قم، تمدن هفت هزار ساله را دارند که در آن ظرفیت های گردشگری این استان را در زمینه های تاریخی و طبیعی به نمایش گذاشته و به مردم بشناسانند. این همایش از غروب روز سه شنبه مورخ 8 اسفند شروع شده و تا ظهر روز پنجشنبه مورخ 10 اسفند ادامه می یابد.

برگزاری همایش و فم تور شناخت قم، سرزمین تاریخ چند هزار ساله

برگزارنمایندگان برنامه

برگزاری این همایش بر عهده سازمان های مردم نهاد و فعالان حوزه گردشگری بوده و افرادی همانند آقای عرب، از مسئولان خانه های تاریخی قم، آقای شاه احمدی، از اعضای انجمن صنفی هتلداران قم، خانم نجار، مسئول دبیرخانه مراسم، آقای حاجی رضا، دبیر اجرایی همایش، اعضای سمن آرمان سفید؛ سمن گردشگری استان و.... مسئولیت برگزاری آن را بر عهده گرفته اند.

جزئیات برنامه و میهمان ها

برنامه از غروب روز سه شنبه با بازدید از مجموعه تفریحی آب و تاب شروع شده و از 8 صبح روز چهارشنبه، فم تور شروع شده که در این تور، شرکت نمایندگان به بازدید از بناهای تاریخی و طبیعی استان از جمله گنبد نمکی قم و تپه های هفت هزارساله قلی درویش می پردازند و پس از صرف ناهار در مجتمع توریستی، با تاریخچه حرم حضرت معصومه (س) آشنا شده، از موزه آستان مقدس حرم حضرت معصومه، مسجد جامع قم، تیمچه و بازار تاریخی قم، گنبد سبز قم و خانه تاریخی یزدان پناه بازدید می نمایند. پس از اسکان در مجتمع توریستی، صبح فردا برنامه های پنل تخصصی با حضور آقای مونسان، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همینطور آقای لاریجانی، رییس مجلس شروع شده و برنامه ها تا ظهر ادامه می یابد.

در این همایش از روسای انجمن های صنفی راهنماایان گردشگری، روسای جامعه راهنمایان و نیز روسای جامعه تورگردانان دعوت به عمل آمده است.

شرکت در این مراسم همراه با دعوت نامه از طرف برگزار نمایندگان میسر بوده و نماینده ای از طرف سایت گردشگری خبرنگاران نیز با دعوت رسمی برگزارنمایندگان در این برنامه، حضور دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2991

به "برگزاری همایش و فم تور شناخت قم، سرزمین تاریخ چند هزار ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش و فم تور شناخت قم، سرزمین تاریخ چند هزار ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید