بدهی حدود 20 میلیارد ریالی سپیدرود و بسته بودن پنجره جابجایی

به گزارش راوه بلاگ، پنجره جابجایی زمستانی سپیدرود رشت به دلیل بدهی حدود 20 میلیارد ریالی این تیم به شاکیان بسته است.

بدهی حدود 20 میلیارد ریالی سپیدرود و بسته بودن پنجره جابجایی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در استان گیلان، یکشنبه بیست وچهارم آذر گفت: متاسفانه بدهی های تیم فوتبال سپیدرود طی چند سال اخیر انباشته شده و هم اینک شاکیان سپیدرود 20 میلیارد و 235 میلیون و 500 هزار ریال از این باشگاه طلبکار هستند.

رادنی ملاقات اضافه کرد: این مطالبات مربوط به حضور تیم فوتبال سپیدرود رشت در لیگ های دسته دوم، دسته اول و لیگ برتر می باشد که این مطالبات پرداخت نشده و متاسفانه این بدهی ها به این رقم رسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به بدهی سپیدرود رشت به شاکیان، پنجره سپیدرود در بازار زمستانی جابجایی بسته است و به همین دلیل تا تسویه نشدن تمام یا بخش اعظمی از این بدهی ها، این تیم قادر به یارگیری در بازار زمستانی نخواهد بود.

وی اعلام کرد: این در حالی است که با توجه به نظر کادر فنی، این تیم نیازمند جذب چند بازیکن جدید است و اگر مطالبات شاکیان پرداخت نشود، پنجره جابجایی همچنان بسته و سپیدرود از جذب بازیکنان جدید محروم خواهد شد.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد: با حمایت مسئولان این مشکل نیز رفع و تیم سپیدرود با جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی، با قدرت دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول را ادامه دهد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته از رقابت های لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط نموده، تا به امروز با انجام 17 بازی و کسب 15 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی 18 تیمی مسابقات لیگ دسته اول قرار گرفته است.

به جز تیم فوتبال سپیدرود رشت که به دلیل بدهی حدود 20 میلیارد ریابی به شاکیان، پرونده جابجایی زمستانی این تیم بسته شده، پنجره جابجایی زمستانی تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در لیگ دسته اول و شهرداری فومن نماینده گیلان در لیگ دسته دوم نیز بسته شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 162

به "بدهی حدود 20 میلیارد ریالی سپیدرود و بسته بودن پنجره جابجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی حدود 20 میلیارد ریالی سپیدرود و بسته بودن پنجره جابجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید