باستان شناسان چهار اتاق نو را در خانه ای واقع در پمپئی کشف کردند

به گزارش راوه بلاگ، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، باستان شناسان چهار اتاق تازه را در خانه ای واقع در پمپئی کشف کردند.

باستان شناسان چهار اتاق نو را در خانه ای واقع در پمپئی کشف کردند

باستان شناسانی که در شهر تاریخی پمپئی واقع در ایتالیا مشغول کاوش بودند، چهار اتاق تازه را در حالی در یکی از خانه ها پیدا کردند که هنوز اشیایی همانند بشقاب و کوزه در آن وجود داشت.

صندوقچه ای که عجولانه خالی شده بود، یک گنجه چوبی، میزی که بر روی آن کاسه های زینتی قرار داده شده بود از جمله آثاری هستند که به وسیله باستان شناسان در این خانه کشف شده اند.

این اکتشاف تازه می تواند اطلاعات تازهی درباره زندگی مردم طبقه میانه پمپئی را ارائه دهد. شهر پمپئی در سال 79 میلادی بر اثر فوران آتشفشان کوه وزوو زیر خاکستر مدفون شد و اکنون به عنوان یک پارک باستان شناسی، یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایتالیا محسوب می گردد.

این خانه نخستین بار در سال 2018 به وسیله متخصصان کشف شد. باستان شناسان در یکی از اتاق خواب های این خانه بقایای یک تخت خواب و تکه هایی از پارچه یک بالش را کشف کردند.

در دهه های گذشته، کاوش ها در پمپئی اغلب بر روی عمارت های مجلل ساکنان طبقه اشراف زاده این شهر تمرکز داشت اما در سالهای اخیر تمرکز بر کاوش درباره زندگی مردم طبقه میانه و حتی خدمتکاران این شهر افزایش یافته است.

منبع: همگردی
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2920

به "باستان شناسان چهار اتاق نو را در خانه ای واقع در پمپئی کشف کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باستان شناسان چهار اتاق نو را در خانه ای واقع در پمپئی کشف کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید