بازیکن جدید پرسپولیس در یک قدمی از دست دادن بازی با نفت مسجد سلیمان خبرنگاران

به گزارش راوه بلاگ، باشگاه پرسپولیس برای استفاده از فرشاد فرجی در تمرین و بازی های خود همچنان منتظر پاسخ استعلام خود درباره مالکیت باشگاه پدیده است.

بازیکن جدید پرسپولیس در یک قدمی از دست دادن بازی با نفت مسجد سلیمان خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس روز گذشته به مدت دو سال و نیم با فرشاد فرجی، مدافع سابق تیم پدیده مشهد قرارداد بست.

با وجود اینکه این بازیکن برگه خروج از استان را دریافت و البته مبلغ رضایت نامه اش را هم به پدیده پرداخت نموده اما تعیین نشدن تکلیف مالکیت باشگاه مشهدی از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، مانع از حضور وی در تمرین امروز سرخ پوشان تهرانی شد.

باشگاه پرسپولیس برای انتقال فرجی مدتی قبل نامه ای را به سازمان لیگ ارسال و درخواست کرد شرایط مالکیتی پدیده تعیین گردد اما تا به امروز پاسخ روشنی در این زمینه به پرسپولیس ارائه نشده است.

به همین دلیل پرسپولیس تا به امروز نتوانسته قرارداد فرجی را در سازمان لیگ ثبت کند و از طرفی این بازیکن امروز هم برای اینکه شائبه ای ایجاد نگردد در تمرین تیم جدیدش شرکت نکرد.

با این تفاسیر طولانی شدن فرایند پاسخگویی به استعلام سرخ پوشان درباره مالکیت باشگاه پدیده و صادرنشدن کارت بازی برای فرجی به احتمال فراوان باعث خواهد شد وی ملاقات با نفت مسجد سلیمان را از دست بدهد.

ملاقات دو تیم از ساعت 15 پنجشنبه در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2229

به "بازیکن جدید پرسپولیس در یک قدمی از دست دادن بازی با نفت مسجد سلیمان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن جدید پرسپولیس در یک قدمی از دست دادن بازی با نفت مسجد سلیمان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید