بازگشت دوباره گوشی نوستالوژیک نوکیا 6310

به گزارش راوه بلاگ، شرکت نوکیا پس از سال ها حکمفرمانی بر بازار گوشی های تلفن همراه، گویا هنوز چشم به دوران باشکوه خود دوخته و حتی در عرضه محصولات تازه هنوز تحت تأثیر این دوران طلایی واقع شده است. این شرکت اکنون رسماً اعلام نموده که در بیستمین سالگرد عرضه یکی از گوشی های همراه محبوب خود یعنی Nokia 6310 میخواهد تا نسخه ای تازه از ان را با قابلیت های تازه روانه بازار کند.

بازگشت دوباره گوشی نوستالوژیک نوکیا 6310

به گزارش خبرنگاران، نوکیا، تلفن همراه Nokia 6310، یکی از گوشی های کلاسیک و محبوب پیشین خود را دوباره روانه بازار می نماید. این خبری بود که در ابتدای اواخر هفته گذشته توجه بسیاری از کارشناسان عرصه فناوری را به خود جلب کرد. این تلفن همراه محبوب که به علت ساختار محکم و باتری با دوامش شناخته می گردد، اولین بار در مارس سال 2001 میلادی عرضه شد. اکنون درست 20 سال از عرضه این گوشی می گذرد و حلا نوکیا می خواهد از معروفیت پیشین این گوشی استفاده کند و نسخه ای نو، اما با ساختاری یکسان از آن را روانه بازار کند.

به گفته نوکیا، راه اندازی مجدد این گوشی به طور عمدی و همزمان با بیستمین سالگرد اولین راه اندازی آن، برنامه ریزی شده است. نسخه نو نوکیا 6310 دارای صفحه نمایش 2.8 اینچی است که در مقایسه با صفحه نمایش 1.8 اینچی مدل اصلی، بزرگتر شده است. گوشی نو بعلاوه از پردازنده UNISOC 6531F استفاده می نماید و دارای 8 مگابایت رم و 16 مگابایت فضای ذخیره سازی است که سیستم عامل سری +30 (+S30) را اجرا می نماید. نوکیا 6310 نو علاوه بر این دارای آیکون های بزرگتر و بعلاوه از یک حالت دسترسی سریع برخوردار است که حتی منو را ساده تر می نماید. در واقع نوکیا 6310 نو دارای شکلی شبیه به مدل اصلی است، اما کمی بزرگتر و دارای صفحه نمایش خمیده با خوانایی و دسترسی بهتر است.

این گوشی دارای یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی در پشت به همراه فلاش LED است. یک اسلات کارت MicroSD نیز وجود دارد که کاربران می توانند با استفاده از آن تا حداکثر 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی اضافی را به گوشی اضافه نمایند. نوکیا 6310 نو دارای ویژگی های دیگری همانند بلوتوث 5.0، Wi-Fi، پشتیبانی از دو سیم کارت و رادیو FM (دو حالته سیمی و بی سیم) است. به گزارش خبرنگاران، ظرفیت باتری 1150 میلی آمپر ساعتی گوشی نو کمی بیشتر از مدل 2001 است، اما نوکیا ادعا می نماید که باتری نو بیش از 7 ساعت مکالمه را ارائه می دهد و هفته ها در حالت آماده به کار دوام می آورد. باتری این گوشی قابل جابجایی است و نوکیا گوشی را با شارژر و کابل میکرو USB عرضه می نماید. نسخه نو نوکیا 6310، در انگلستان با قیمت حدود 60 پوند (معادل 82 دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید. گفته می گردد ین دستگاه در رنگ های مختلف در دسترس خواهد بود، اما هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه آن در بازار های دیگر در دست نیست.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2655

به "بازگشت دوباره گوشی نوستالوژیک نوکیا 6310" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت دوباره گوشی نوستالوژیک نوکیا 6310"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید