المپیکی ها و پارالمپیکی های استرالیا در اولویت واکسن کرونا

به گزارش راوه بلاگ، ورزشکاران استرالیایی شرکت کننده در بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار می گیرند.

المپیکی ها و پارالمپیکی های استرالیا در اولویت واکسن کرونا

به گزارش خبرنگاران، دولت فدراسیون استرالیا خاطرنشان کرد که اعضای کاروان های المپیک و پارالمپیک ایران کشور که قرار است در بازی های 2020 توکیو شرکت نمایند، در اولویت دسترسی به واکسن کرونا قرار خواهند گرفت.

براساس تصمیم اتخاذ شده، واکسن کرونا به 2050 نفر که توسط کمیته های المپیک و پارالمپیک استرالیا معرفی شده اند، داده می گردد. این در حالی است که طبق برنامه دولت استرالیا، بیشتر ورزشکاران نمی توانند تا پیش از نیمه دوم سال 2021 این واکسن را دریافت نمایند.

طبق این تصمیم، قرار است دو واکسن فایزر یا آسترازنکا با توجه به سن ورزشکاران و مسئولان این دو کاروان در اختیارشان قرار بگیرد.

گِرِگ هانت وزیر بهداشت استرالیا هنگام اعلام این طرح گفت: ما می خواهیم ببینیم که ورزشکاران ما برای مسابقه و رقابت به توکیو می فرایند و سپس به سلامت نیز به استرالیا بازمی گردند.

همچنین ریچارد کولبک وزیر ورزش استرالیا گفت: در حالی که استرالیایی های آسیب پذیر در استفاده از واکسن در اولویت هستند، اما کابینه ملی فشاری که ورزشکاران با توجه به عملکرد بالا با نزدیک شدن به بازی های توکیو متحمل شده اند را درک می نماید. این یک المپیک و پارالمپیک متفاوت خواهد بود، اما ورزشکاران ما شایسته فرصت برای رقابت هستند.

کاروان المپیک استرالیا قرار است با 450 تا 480 ورزشکار در 30 رشته ورزشی در بازی های 2020 توکیو شرکت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2321

به "المپیکی ها و پارالمپیکی های استرالیا در اولویت واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیکی ها و پارالمپیکی های استرالیا در اولویت واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید