اعلام برنامه های سفر تیم فوتبال امید به تایلند

به گزارش راوه بلاگ، سرپرست تیم فوتبال امید کشورمان برنامه های آینده این تیم در آستانه سفر به تایلند را تشریح کرد.

اعلام برنامه های سفر تیم فوتبال امید به تایلند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدعلی میرغفاری، سرپرست تیم امید درباره برنامه های آینده این تیم گفت: پس از اردوی قطر شب گذشته تیم امید به تهران بازگشت و اعضای تیم به مدت دو روز استراحت خواهند داشت. پس از آن روز چهارشنبه صبح در مرکز ملی فوتبال ایران تمرین می کنیم. همچنین ضیافت ناهاری در نظر گرفته شده که با حضور پیشکسوتان بعد از تمرین برگزار می گردد و سپس جهت اعزام به تایلند مستقیماً راهی فرودگاه خواهیم شد. سفر طولانی در پیش خواهیم داشت، چرا که تیم وارد بانکوک می گردد، پس از آن با یک پرواز داخلی به شهر هاجای در جنوب تایلند می رویم و از آنجا راهی سونگلا محل برگزاری بازی ها خواهیم شد.

سرپرست تیم فوتبال امید کشورمان اضافه نمود: ضروری است از همکاری ها و حمایت های مجموعه فدراسیون فوتبال در این مدت تشکر کنم. خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی انجام شد. همکاری فدراسیون جهت اعزام آقای استیلی و ماجدی به منظور شناسایی موقعیت و شرایط شهر سونگلا، همکاری در زمینه تأمین امکانات مورد احتیاج و همچنین اردوی بسیار مفید در قطر، اقدامات بسیار ارزشمندی بود که قطعاً به تیم ما یاری می نماید.

میرغفاری اضافه نمود: با توجه به شرایط ویژه تایلند و مشکل غذا در این کشور فدراسیون یک آشپز ویژه همراه با تیم اعزام می نماید. همچنین آقای دکتر حمزه به عنوان روانشناس ورزشی در کنار ما حضور دارند. گروه ابتدایی به منظور آماده سازی شرایط با حضور آقای میرشاد ماجدی اعزام خواهد شد. آقای ماجدی به زبان تایلندی تسلط دارد و منطقه سونگلا را به خوبی می شناسد. برنامه ریزی به صورتی انجام می گردد که تیم بعد از یک سفر طولانی با شرایط ایده آل وارد محل اقامت خود گردد و همه پیش بینی های لازم درباره انتخاب اتاق ها، آماده سازی غذای ایرانی، هماهنگی زمین تمرین و سایر موارد و موضوعات قبل از رسیدن تیم انجام می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 206

به "اعلام برنامه های سفر تیم فوتبال امید به تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه های سفر تیم فوتبال امید به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید