آمریکا شرایط حفاظت موقت را به اتباع میانماری می دهد

به گزارش راوه بلاگ، وزیر امنیت داخلی آمریکا در بیانیه ای گفت، دولت بایدن به شهروندان میانماری ساکن در ایالات متحده اجازه می دهد برای دریافت شرایط حفاظت موقت در این کشور اقدام نمایند.

آمریکا شرایط حفاظت موقت را به اتباع میانماری می دهد

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه روز آدینه این وزارتخانه آمده است: آلخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا به مدت 18 ماه برای اتباع برمه شرایط حفاظت موقت مشخص نموده است. این تدبیر جدید برای اتباع برمه یا افراد بدون ملیت که آخرین بار به طور معمول در برمه سکونت داشتند و در حال حاضر در آمریکا به سر می برند، اجاره می دهد تا برای دریافت این امتیاز اقدام نمایند.

براساس این بیانیه، تصمیم فوق به دنبال رایزنی وزیر امنیت داخلی آمریکا با دیگر نهادها و ملاحظات مرتبط با شرایط این کشور گرفتار کودتا که به سمت خشونت، بازداشت های خودسرانه و استفاده از خشونت کشنده علیه معترضان کشیده شده است، گرفته شد.

آلخاندرو مایورکاس گفت: به علت کودتای ارتش و خشونت مرگبار نیروهای امنیتی علیه غیرنظامیان، مردم برمه از یک شرایط انسانی پیچیده و رو به وخامت رنج می برند... من شرایط حفاظت موقت (تی پی اس) را برای برمه (میانمار) قرار دادم تا اتباع برمه و ساکنان عادی بتوانند به صورت موقت در ایالات متحده باقی بمانند.

براساس این بیانیه، تنها افرادی که اکنون در ایالات متحده به سر میبرند مجاز به دریافت شرایط حفاظت موقت هستند. براساس این تدابیر، افرادی که بتوانند سکونت مداوم در ایالات متحده را تا یازدهم مارس 2021 نشان دهند، برای دریافت شرایط حفاظت موقت مجاز هستند.، ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2177

به "آمریکا شرایط حفاظت موقت را به اتباع میانماری می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا شرایط حفاظت موقت را به اتباع میانماری می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید