9 کاری که باید در دینگل پنینسیولای ایرلند انجام دهید (قسمت اول)

به گزارش راوه بلاگ، دینگل پنینسیولا (Dingle Peninsula) در ایرلند یکی از زیباترین منطقه ها این کشور سرسبز است. اگر می خواهید تجربه دلنشینی در ایرلند داشته باشید با خبرنگاران همراه باشید تا 9 کاری که باید در این منطقه انجام دهید را به شما معرفی کنیم.

9 کاری که باید در دینگل پنینسیولای ایرلند انجام دهید (قسمت اول)

دینگل پنینسیولا (Dingle Peninsula) یکی از زیباترین مکان های ایرلند و یا حتی در جهان است. وقتی دارید به ایرلند فکر می کنید ممکن است به این که چه کشور زیباییست یا به تپه های سبزش یا به شهر های کوچک جذابش و یا به خط ساحلی رویایی اش فکر کنید. همه این زیبایی ها و حتی بیشتر را می توانید همراه با مهمان نوازی بخصوص ایرلندی، در دینگل پنینسیولا مشاهده کنید. آیا هنوز مطمعن نیستید که در برنامه طبیعت گردی خود به این مکان رویایی بروید؟ پس با ما همراه باشید تا 10 کار شگفت انگیز که می توایند در دینگل انجام دهید را به شما معرفی کنیم.

1. در اطراف دینگل پنینسیولا رانندگی کنید و از طبیعت خیره نماینده لذت ببرید

اگر می خواهید برترین پیشنهادی که پنینسیولا به شما می دهد را تجربه کنید باید یک ماشین بگیرید و رانندگی کنید. شما چند راستا مختلف برای انتخاب دارید. به شخصه عاشق رانندگی در اسلی هد (Slea head) هستم که در نزدیکی ساحل کشیده شده و احتملا یکی از غربی ترین نقاط اروپا است. اما شما با رانندگی در کانر پس (Conor pass) هم، که از کنار گله های گوسفند و آبشاری زیبا می گذرد و چشم انداز فوق العاده ای را به شما می دهد، هرگز پشیمان نمی شوید.

برای رسیدن به این مکان در امتداد R559 مستقیم به سمت غرب حرکت کنید، و تابلو ها را برای رسیدن به اسلی هد پیروی کنید یا برای رسیدن به کانر پس به سمت N89 تا کمپ (Camp) بروید سپس به چپ بپیچید تا وارد R560 شوید.

موقعیت جاده سلی هد روی نقشه

2. به ساحل اینچ (Inch) بروید

کشور ایرلند به علت وجود ساحل صخره ای وسیع و خاص، قاعدتا یک کشور استوایی نیست. اما ساحل اینچ ارزش یک بار تماشا را دارد، حتی اگر در زمستان بیایید. این ساحل شنی طلایی رنگ، ریگ های به ظاهر سخت و خشنی دارد و در طول ماه های گرم سال می تواند یکی از برترین مکان ها برای شنا کردن، موج سواری و آفتاب گرفتن زیر خورشید درخشان ایرلند باشد.

موقعیت ساحل اینچ روی نقشه

3. به کوه براندون (Brandon) بروید

پیاده روی در ایرلند یکی از برترین راه ها برای تماشا چشم انداز ها فوق العاده زیبای ایرلند است. هرچند کوه براندون یکی از مرتفع ترین کوه های منطقه است اما شما نیازی به یک بدن کاملا ورزیده برای صعود کردن و لذت بردن از چشم انداز اطراف، ندارید. در واقع کل راستا پیاده روی زمان زیادی طول نمی کشد و چشم انداز قابل مشاهده از نوک قله در یک روز خوب، چشم اندازی فوق العاده از اقیانوس اطلس، دیگر قله ها و یک چشم انداز وسیع از سرزمین های ییلاقات ایرلندی را به شما می دهد. خب تا همین جا هم فوق العاده بود.

موقعیت کوه براندون روی نقشه

4. از جزیره گریت بلسکت (Great Blasket) تماشا کنید

جزایر بلسکت غربی ترین نقطه اروپا محسوب می شوند و دارای تاریخ مجذوب نماینده هستند. جزیره گریت بلسکت یک جزیره سنگی کم عرض و طویل است که برای هزاران سال مردم را شگفت زده نموده و در واقع از پیش از تاریخ تا دهه 1950 مسکونی بوده است، یعنی زمانی که ساکنان آن بخاطر کمبود زیرساخت های ابتدایی مجبور به ترک جزیره شدند. در آن موقع فقط 30 نفر از اهالی جزیره به جای مانده بودند و هیچ دکتر، معلم یا مغازه داری در جزیره نبود. این جزیره زمانی منزلگاه تعدادی از مشهورترین نویسنده های ایرلندی بوده است.

برای رفتن به این جزیره کافیست که از دینگل مارینا یک کشتی بگیرید. کشتی ها هرروزه (بسته به آب وهوای روز) در ساعت 11 صبح حرکت می نمایند. شما حتی می توانید به صورت آنلاین رزرو کنید.

موقعیت جزیره گریت بلسکت روی نقشه

5. غذاهای لذیذ دریایی بخورید

همان طور که از یک منطقه با وجود منابع بزرگ دریایی انتظار می رود، غذاهای دریایی دینگل فوق العاده است. از آبگوشت دریایی تا خرچنگ و لابستر، شما می توانید در هر رستوران یک منوی کامل از غذاهای دریایی پیدا کنید.

از یک رستوران دنج و جمع و جور گرفته تا رستوران های گران قیمت، شما قرار است که یک تجربه لذیذ داشته باشید. با این حال رستوران های Out of the Blue و Boat Yard برترین رستوران های منظقه هستند و هیچکس نمی تواند بگویید که واقعا کدام یک بهتر هستند. این رستوران ها علاوه بر منوی فوق العاده خود چشم انداز زیبایی از طبیعت خیره نماینده مارینا و خط ساحلی به مشتریان خود می دهند.

منبع: کجارو / placestoseeinyourlifetime.com
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2804

به "9 کاری که باید در دینگل پنینسیولای ایرلند انجام دهید (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 کاری که باید در دینگل پنینسیولای ایرلند انجام دهید (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید