گل محمدی: نمی دانم چرا از حق تیم های ایرانی دفاع نشده است؟، باشگاه در زمینه مسائل داوری منفعل بود

به گزارش راوه بلاگ، برای کسب سه امتیاز با تمام وجود بازی می کنیم و ان شاءالله بتوانیم یک بازی خوب انجام بدهیم. بچه های ما آماده ملاقات با شارجه هستند و از حساسیت و اهمیت این ملاقات با خبر هستند. فکر می کنم فردا شاهد یک بازی فنی و خوب از سوی بازیکنان پرسپولیس باشیم و در نهایت اتفاق خوبی بیفتد و سه امتیاز برای ما باشد.

گل محمدی: نمی دانم چرا از حق تیم های ایرانی دفاع نشده است؟، باشگاه در زمینه مسائل داوری منفعل بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مسائل داوری در بازی با الدحیل گفت: باشگاه وظیفه دارد از حق مربیان ، بازیکنان و طرفداران دفاع کند، وقتی باشگاه عکس العملی نشان نمی دهد، حرف زدن من هم تاثیری روی این مسائل ندارد.

به گزارش فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با شارجه امارات گفت: بازی سخت و حساسی را در پیش داریم و یکی از حساس ترین بازی های این فصل ما خواهد بود. ملاقاتی که می تواند به ما یاری کند تا بتوانیم در جام بمانیم و به همین دلیل با تمام توان و نیرو بازی می کنیم.

وی اضافه نمود: باید ملاقات جدی و با تمرکز بالا انجام بدهیم. حریف تیمی است که از موقعیت هایش خوب استفاده می نماید و بازیکنان خوبی در خط حمله دارد که خیلی خطرناک هستند. اگر مقابل الشارجه تمرکز نداشته باشیم، به مشکل می خوریم.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: برای کسب سه امتیاز با تمام وجود بازی می کنیم و ان شاءالله بتوانیم یک بازی خوب انجام بدهیم. بچه های ما آماده ملاقات با شارجه هستند و از حساسیت و اهمیت این ملاقات با خبر هستند. فکر می کنم فردا شاهد یک بازی فنی و خوب از سوی بازیکنان پرسپولیس باشیم و در نهایت اتفاق خوبی بیفتد و سه امتیاز برای ما باشد.

گل محمدی درباره اینکه پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی احتیاج به بردن شارجه دارد، گفت: در صحبت هایم گفتم شارجه یکی از تیم های واقعا خوب این دوره از بازی ها است و ما هم در گروهی قرار گرفتیم که تمام تیم ها شانس صعود دارند. پرسپولیس تیم خوبی است و در تمام ملاقاتهایی که در قطر انجام دادیم، بازی های خیلی خوبی را انجام دادیم.

وی اضافه نمود: سه بازی خوب داشتیم که دو ملاقات را بردیم و یکی را هم بر حسب اتفاق ها و اشتباهات پی در پی داوری باختیم اما می دانیم مقابل تیم خیلی خوبی بازی داریم. دور رفت در حضور طرفداران شارجه توانستیم یک امتیاز از این تیم بگیریم و آن ملاقات دو بر دو شد. آنچه از قوانین می دانیم این است که بازی های رو در رو و گل های زده در خانه حریف خیلی تاثیرگذار و ملاک صعود بوده اما اکنون نمی دانم چه اتفاقی افتاده که قانون عوض شده است.

سرمربی پرسپولیس اضافه نمود: پرسپولیس در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا میهمان شارجه بود و البته تیم های ایرانی در تمام ملاقاتهای دور رفت میهمان حریفان شان بوده و در خانه آنها گل زده و امتیاز گرفته اند. با تمام سختی ها این رخ داده و تیم ما مقابل طرفداران شارجه توانست امتیاز بگیرد و دو گل به ثمر برساند. این زحمت ها قبلا کشیده شده اما الان می گویند گل های زده مهم نیست و تفاضل گل مهم است.

گل محمدی اضافه نمود: باید از فدراسیون و باشگاه خودمان سوال کنیم چرا از حق باشگاه های ایرانی در این مقطع دفاع نشده است. این واقعا جای سوال دارد و زحمت تمام بازیکنان و مربیان خیلی راحت مشغول از بین رفتن است.

وی درباره واکنش نشان ندادن خود به اشتباهات داوری ملاقات با الدحیل در نشست خبری پس از بازی گفت: من مربی هستم و تمرکزم روی کارم است. باشگاه باید به اتفاق هایی که در بازی می افتد و مسائلی که به وجود می آید واکنش نشان بدهد. متاسفانه باشگاه پرسپولیس در این موضوع منفعل بود و عکس العملی نشان نداد. فکر نمی کنم اگر من صحبتی می کردم به جایی می رسید.

سرمربی پرسپولیس اضافه نمود: باشگاه وظیفه دارد از حق مربیان ، بازیکنان و طرفداران دفاع کند. وقتی باشگاه پرسپولیس عکس العملی نشان نمی دهد، حرف زدن من هم تاثیری روی این مسائل ندارد.

گل محمدی درباره اینکه آیا در ملاقات فردا تیمش می تواند به جز پنالتی و کرنر از راه دیگری به گل برسد، گفت: شک نکنید فردا تیم ما هجومی و برای دریافت سه امتیاز بازی می نماید.بازی خیلی مهمی را پیش رو داریم و نتیجه برای طرفداران پرسپولیس خیلی مهم است. می دانیم از الان دنبال این هستند خبرهای خوبی بشنوند و می خواهیم سه امتیاز را بهآنها هدیه بدهیم.

وی اضافه نمود: انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز داریم و صد در صد موقعیت های گل هم ایجاد می کنیم. بازی سراسر هجومی را از پرسپولیس می بینید و تمام تمرکزمان هم ابتدا روی گل نخوردن است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1500

به "گل محمدی: نمی دانم چرا از حق تیم های ایرانی دفاع نشده است؟، باشگاه در زمینه مسائل داوری منفعل بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: نمی دانم چرا از حق تیم های ایرانی دفاع نشده است؟، باشگاه در زمینه مسائل داوری منفعل بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید