مقاله: جزیره Isla Mujeres کانکون مکزیک

به گزارش راوه بلاگ، در طول فصل، تعداد زیادی بازدید کننده از Cancún برای تجربه طعم زندگی در جزیره از این شهر بازدید می کنند و موقعیت خوبی برای فروشندگان و ارائه دهنده هر نوع خدمات از بافتن مو تا ماساژ فراهم میکند. گرچه تا اواخر بعد از ظهر، جمعیت مردم کم می شوند و به زندگی شبانه در شهرهای بزرگ خود بازمی گردند. کسانی که در پایان روز در این جزیره باقی میمانند متوجه می شوند که در Isla Mujeres، نگرانی های دنیایی و شلوغی ها با غروب خورشید کمرنگ می شوند.

مقاله: جزیره Isla Mujeres کانکون مکزیک

Isla حدود 16000 نفر ساکن دائمی دارد که بسیاری از آنها با فروش ماهی در اسکله یا فروش غذا امرار معاش می کنند. فرصت های زیادی برای تمرین زبان اسپانیایی برای شما وجود دارد. رانندگان تاکسی واقعاً علاقه مندند جزئیات تاریخ جزیره را با مسافران به اشتراک بگذارند و در مورد خانواده هایشان که در اینجا متولد و بزرگ شده اند برای شما صحبت کنند.

زمانی اینجا یک دهکده ماهیگیری کوچک بود اما حالا Isla Mujeres مورد علاقه مسافرانی قرار گرفته است که بدنبال زیبایی های طبیعی، آرامش جزیره و تجربه زندگی در آرامش هستند. ماه های زمستان ماهیگیری در اینجا مرسوم و فوق العاده است و آبهای آرام اطراف برای غواصی و شنا کردن در طول سال بسیار مناسب هستند.

وقتی که از قایق بیرون بیایید، درک می کنید که Isla چقدر کوچک است. مناظر در امتداد سواحل قرار دارند و در فضای داخلی به جز دو باتلاق آب شور جایی که مایاها قرن ها پیش نمک برداشت می کردند چیز زیادی وجود ندارد.

منبع مقاله: جزیره Isla Mujeres کانکون مکزیک

انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2673

به "مقاله: جزیره Isla Mujeres کانکون مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جزیره Isla Mujeres کانکون مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید