معرفی فیلم True Spirit

به گزارش راوه بلاگ، فیلم شور حقیقی (True Spirit) داستان دختری استرالیایی را روایت می نماید که به جوان ترین فردی تبدیل شد که تا به امروز توانسته به تنهایی دور دنیا را با قایق طی کند. این فیلم داستان سفر شگفت انگیز این دختر شانزده ساله به نام جسیکا واتسون را روایت می نماید که همه چیز از جمله جانش را به خطر می اندازد تا آروزی خودش برای قایقرانی بدون توقف در سراسر دنیا و به تنهایی را برآورده کند. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این فیلم آشنا شوید.

معرفی فیلم True Spirit

این فیلم در خصوص عشق، امید و بقاء است. در این اثر، جسیکا واتسون بعضی از منزوی ترین آب های دنیا را طی می نماید، با مسائل مختلف روبرو می گردد و 210 روز را به تنهایی در دریا سپری می نماید. در سرانجام سفرش، نخست وزیر استرالیا از او استقبال کرد و او را قهرمان این کشور دانست. حالا داستان شگفت انگیز وی به وسیله فیلم شور حقیقی محصول سرویس آنلاین نتفلیکس برای مخاطبان به نمایش در می آید.

عوامل سازنده فیلم True Spirit

سکان کارگردانی فیلم شور حقیقی را سارا اسپیلین در دست دارد که بیشتر برای ساخت فیلم کتابچه راهنما (The Manual) و فیلم در اطراف بلوک (Around the Block) شناخته می گردد. فیلم در اطراف بلوک با بازی کریستینا ریچی و جک تامپسون در نقش های اصلی است و در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو اکران شد و توانست جوایز مختلفی را بدست بیاورد.

سارا اسپیلین علاوه بر کارگردانی، یکی از نویسنده ها و تهیه نماینده های فیلم شور حقیقی به شمار می رود. از جمله دیگر بازیگران این اثر سینمایی نیز می توان به ربکا بنر و کتی رندال اشاره نمود. این فیلم دومین اثر از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می رود که در کوئینزلند استرالیا فیلمبرداری شده است.

داستان فیلم True Spirit

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم شور حقیقی به توضیح زیر است:

جسیکا واتسون به عنوان جوان ترین فردی که تا به امروز به تنهایی، بدون توقف و بدون یاری سراسر دنیا را با قایق نموده، سفری را آغاز کرد که در آن باید با بزرگترین ترس خودش روبه رو می شد و در بعضی از چالش برانگیزترین آب ها و اقیانوس های دنیا قایق رانی می کرد. این فیلم بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است.

فیلم شور حقیقی داستان سفر 210 روزه جسیکا واتسون را روایت می نماید که با قایق سراسر دنیا را سفر کرد. او با وجود اینکه تنها شانزده سال سن داشت توانست بیش از 22000 مایل دریایی را طی کند. با اینکه سفر او یک پیروزی بسیار بزرگ به شمار می رود اما این سفر بدون مشکل نبوده و او با چالش های بسیار سختی روبه رو شده است.

بازیگران فیلم True Spirit

در فیلم شور حقیقی تیگان کرافت نقش شخصیت اصلی داستان به نام جسیکا واتسون را بازی می نماید. این بازیگر بیشتر برای ایفای نقش ریچل راث در فیلم تایتان ها (Titans) از سرویس آنلاین اچ بی او مکس شناخته می گردد. او بعلاوه در کارنامه هنری خودش نقشی را در فیلم کودک اوزیریس (The Osiris Child) ایفا نموده است.

علاوه بر تیگان کرافت، بازیگران دیگری نیز در فیلم شور حقیقی نقش آفرینی می نمایند که از جمله آن ها می توان به بازیگر برجسته کلیف کرتیس در نقش بن برایانت و آنا پکین در نقش جولی واتسون اشاره نمود. کلیف کرتیس بازیگر سرشناسی به شمار می رود که در آثار مختلفی همانند فیلم روز تعلیم (Training Day)، فیلم خسارت جانبی (Collateral Damage) و فیلم اسب سیاه (The Dark Horse) بازی نموده است.

آنا پکین نیز با نقش آفرینی خودش در فیلم پیانو (The Piano) توانست تحسین همه را برانگیزد و در سن یازده سالگی جایزه اسکار برترین بازیگر مکمل زن را از آن خود کند که به دومین بازیگر جوان برنده جایزه اسکار در تاریخ تبدیل شد. از جمله دیگر بازیگران فیلم شور حقیقی نیز می توان جاش لاوسون در نقش راجر واتسون، بریجت وب در نقش امیلی واتسون، استیسی کلوسن در نقش تام واتسون و تاد لاسانس در نقش کریگ اترتون را نام برد.

تاریخ پخش فیلم True Spirit

فیلم شور حقیقی اثری تازه از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می رود که به صورت رسمی برای اکران در تاریخ 3 فوریه سال 2023 میلادی (آدینه 14 بهمن 1401) برنامه ریزی شده است.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 3007

به "معرفی فیلم True Spirit" امتیاز دهید

2 کاربر به "معرفی فیلم True Spirit" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم True Spirit"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید