فرانسه درخواست مداخله جویانه ای را از ایران عنوان نمود

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، وزارت خارجه فرانسه امروز دوشنبه در اقدامی مداخله جویانه درخواست کرد که ایران باید همکاری خود با آژانس بین المللی انرژی اتمی را از سر بگیرد و فوراً به بازرسان این نهاد بین المللی دسترسی کامل بدهد.

فرانسه درخواست مداخله جویانه ای را از ایران عنوان نمود

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

وزارت خارجه فرانسه در این باره گفت: ایران باید به همکاری های خود با آژانس ادامه دهد و هر چه سریعتر دسترسی کامل به تاسیسات هسته ای خود را برای این نهاد بین المللی فراهم کند.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری در پاسخ به سوالی در مورد مذاکرات وین و مساله تمدید تفاهم با آژانس، اظهار کرد: تعهدات و وظایف دولت در قانون مجلس کاملاً روشن است. در مساله توافق 3 ماهه با آژانس اتمی و چگونگی عدم ادامه آن هنوز تصمیم جدی اتخاذ نشده است. بعلاوه در مورد پاک کردن اطلاعات دوربین های نظارتی هم تصمیمی گرفته نشده است.

وی گفت: گفتگوهای وین به جایی رسیده است که همه طرف ها باید تصمیمات خود را بگیرند. ایران تصمیم خود را گرفته است و ما منتظریم طرف های مقابل بخصوص ایالات متحده تصمیمات خودشان را بگیرند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به مسدود شدن چند سایت خبری ایرانی از طرف آمریکایی ها، گفت: آنچه که در مورد این تارنماها رخ داد، نشان دهنده استیصال، گردن کشانه ایالات متحده در برابر صداهای مستقل مانند ایران است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2478

به "فرانسه درخواست مداخله جویانه ای را از ایران عنوان نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه درخواست مداخله جویانه ای را از ایران عنوان نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید