عکس ، این سدان دانگ فنگ به بازار ایران می آید؟

به گزارش راوه بلاگ، گجت نیوز نوشت: خبرها حاکی از آن است ایران خودرو قصد دارد دانگ فنگ یی ژوان مکس را به بازار ایران عرضه کند. در ادامه با مشخصات این سدان چینی آشنا خواهیم شد.

عکس ، این سدان دانگ فنگ به بازار ایران می آید؟

طبق شنیده ها، گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تکمیل سبد محصولات خود قصد دارد سدان سایز D دانگ فنگ یی ژوان مکس را به بازار ایران عرضه کند. این خودرو که در برخی بازارها با نام یی شوئن مکس نیز شناخته می شود به شکل مونتاژی و در دو تیپ بنزینی و هیبریدی در نیمه نخست سال 1402 به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد.

مشخصات دانگ فنگ یی ژوان مکس

یی ژوان مکس دارای 4797 میلی متر طول، 1870 میلی متر عرض، 1475 میلی متر ارتفاع و 2770 میلی متر فاصله محوری بوده که چنین ارقامی نشان می دهد سدان نو ایران خودرو از لحاظ ابعادی در جایگاه بالاتری نسبت به چری آیریزو 8 مدیران خودرو قرار گرفته است.

دانگ فنگ یی ژوان مکس در مدل بنزینی از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ GDI بهره می برد که می تواند قدرتی برابر با 197 اسب بخار و گشتاور 300 نویتن متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز از طریق گیربکس 7 سرعته DCT تر به چرخ ها منتقل می شود.

این سدان چینی در مدل هیبریدی نیز از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ به همراه یک پیشرانه برقی بهره می برد که در مجموع می توانند قدرتی برابر با 340 اسب بخار را به تولید برساند. یک گیربکس CVT نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ ها را برعهده دارد.

نسخه فول این سدان از امکاناتی چون به تریم چرمی کابین، سامانه استارت/استاپ، سقف پانورامیک، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای به همراه ترمز پارک برقی و اتوهولد، جک برقی صندوق عقب، سیستم نمایش فشار باد تایرها، باز و بسته کردن و تنظیم آینه ها جانبی به صورت برقی و متصل به گرمکن، سیستم تهویه مجزا بین ردیف اول و دوم، صندلی راننده دارای حافظه سه حالته و تنظیم گودی کمر، تنظیم برقی صندلی های ردیف اول همراه با سردکن و گرمکن صندلی ها بهره می برد.

از سایر امکانات ایمنی این خودرو می توان دوربین 360 درجه با حالت نمایش 3D، شش ایربگ ایمنی به سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار تصادف از جلو، سیستم نوربالا اتوماتیک، سیستم کمکی کروز هوشمند، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار تصادف از عقب، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار و پیش بینی برخورد در اثر تغییر لاین اشاره کرد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 3003

به "عکس ، این سدان دانگ فنگ به بازار ایران می آید؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "عکس ، این سدان دانگ فنگ به بازار ایران می آید؟" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، این سدان دانگ فنگ به بازار ایران می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید