سرویس دهی مترو امروز و فردا همانند روزهای تعطیل است

به گزارش راوه بلاگ، سرویس دهی در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه در روزهای 13 و 14 خردادماه همانند روزهای تعطیل است.

سرویس دهی مترو امروز و فردا همانند روزهای تعطیل است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد، از سرویس دهی متروی تهران و حومه در روزهای13 و 14 خردادماه 99 همانند روزهای تعطیل اطلاع داد.

بنابراین گزارش، نام انقلاب اسلامی ایران همیشه با نام معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده و هر سال فرارسیدن نیمه خرداد یادآور روز وداع با بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و شروع قیام مردمی 15 خرداد 1342 است. اما سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موازین بهداشتی بنا بر تصمیم ستادملی مبارزه با کرونا مراسم سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر برگزار نخواهد شد.

گفتی است در این دو روز همانند روزهای تعطیل سرویس دهی در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه از ساعت 6 صبح شروع خواهد شد و برای رفاه بیشتر حال شهروندان و مسافران در روز 14 خرداد ماه 99 تمامی قطارهای خط یک به سمت ایستگاه حرم مطهر اعزام می شوند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 990

به "سرویس دهی مترو امروز و فردا همانند روزهای تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس دهی مترو امروز و فردا همانند روزهای تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید