سرمربی تیم ملی والیبال بانوان: در فکر صعود از گروه خود هستیم

به گزارش راوه بلاگ، اکرم قهرمانی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان از آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و تاکید کرد که در فکر صعود از گروه خود هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان: در فکر صعود از گروه خود هستیم

مرحله دوم اردو تیم ملی والیبال بانوان روز گذشته به سرانجام رسد و ملی پوشان پس از استراحت یک روزه از فردا وارد مرحله سوم اردو ها می شوند و خود را برای حضور پیروز در رقابت های قهرمانی آسیا آماده خواهند کرد.

اکرم قهرمانی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، بیان کرد: شرایط اردوها خوب است. ملی پوشان صبح و بعد از ظهر تمرینات خود را پیگیری می کنند، مرحله دوم اردو روز گذشته (جمعه) به سرانجام رسید و از فردا ملی پوشان وارد دور سوم اردو ها خواهند شد.

قهرمانی درباره اردوی مشترک ملی پوشان با تیم ویتنام، اظهار کرد: 29 تیر به ویتنام اعزام خواهیم شد و اردوی مشترک را به احتمال زیاد تا پنجم مرداد برگزار خواهیم کرد و پس از بازگشت به ایران دو، سه روز استراحت خواهیم داشت و سپس اردوی متصل به اعزامِ قهرمانی آسیای فیلیپین را خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان درباره دلیل انتخاب تیم ویتنام برای برگزاری اردوی مشترک، گفت : در ابتدا خواستیم اردویی را با تیم تایلند برگزار کنیم، اما نشد و مجبور شدیم تیم ویتنام را انتخاب کنیم، تیم ویتنام سبک بازی نزدیکی با تیم های چین تایپه و تایلند دارد.

او در ادامه درباره آنالیز تیم های همگروه ایران در قهرمانی آسیا، بیان کرد: بازی تیم های مقابل را آنالیز و بر روی نقاط قوت و ضعف تیم ها کار کرده ایم، راحت ترین بازی ما با مالدیو است. در فکر صعود از گروه خود هستیم و ملی پوشان و کادرفنی تمام سعی خود را کرده اند و امیدوار هستیم نتایج خوبی کسب شود.

او در پاسخ به این سوال که چرا سرپرست فدراسیون از نتایج کسب شده والیبال بانوان در مسابقات رضایت ندارد، گفت : با توجه به این که سال گذشته بانوان نتایج خوبی را کسب نکردند، داورزنی در این باره صحبت کرد. سعی ما بر جوانگرایی در تیم ملی است و زمانی که جوانگرایی صورت می گیرد تجربه تیم ملی کمتر می شود، پس کسب نتیجه سخت است. به هر حال در جایی لازم است تا پوست اندازی صورت گیرد تا جوانان جایگزین قدیمی ها شوند، ما این کار را انجام می دهیم و نتیجه آن را خواهیم دید.

سرمربی تیم ملی در سرانجام درباره شناخت خود از ملی پوشان، بیان کرد: شناخت لازم را در مورد ملی پوشان داریم. آنها سابقه حضور در لیگ و رده سنی امید را دارند و این گونه نیست که نسبت به آنها بدون شناخت باشیم.

به گزارش خبرنگاران، نوزدهمین دوره از رقابت های والیبال قهرمانی زنان آسیا 18 تا 26 مردادماه به میزبانی شهر مانیل کشور فیلیپین برگزار می شود و تیم ایران در گروه چهار رقابت ها با تیم های مالدیو، تایلند و چین تایپه همگروه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 64

به "سرمربی تیم ملی والیبال بانوان: در فکر صعود از گروه خود هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی والیبال بانوان: در فکر صعود از گروه خود هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید