رومنیگه: خوش بینم که آلابا در بایرن مونیخ بازنشسته خواهد شد، دیوید شبیه به بکن باوئر است

به گزارش راوه بلاگ، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ معتقد است مدافع اتریشی باواریایی ها می تواند در این باشگاه کفش هایش را بیاویزد.

رومنیگه: خوش بینم که آلابا در بایرن مونیخ بازنشسته خواهد شد، دیوید شبیه به بکن باوئر است

به گزارش خبرنگاران، یکی از بازیکنان بایرن مونیخ که آینده حرفه ای او در این تیم هنوز در هاله ای از ابهام است، دیوید آلاباست، بازیکنی که تنها یک فصل دیگر با این باشگاه آلمانی قرارداد دارد. گفته می گردد این مدافع اتریشی برای تمدید قراردادش با باشگاه بایرن مونیخ خواستار دریافت پیشنهاد 20 میلیون یورویی در سال، شامل حقوق و پاداش ها شده است. مدیران باشگاه بایرن مونیخ نسبت به تمدید قرارداد این مدافع اتریشی تا سال 2025 علاقه مند هستند، اما این مدافع 28 ساله بر این باور است که او هم باید دستمزدی به اندازه روبرت لواندوفسکی، مانوئل نویر و توماس مولر بگیرد.

کارل هاینتس رومنیگه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت آلمان، درباره آینده حرفه ای مدافع اتریشی تیم تحت راهنمایی هانسی فلیک گفت: پیش از هر چیز باید بگویم که آلابا فصل فوق العاده ای را سپری کرد. به دلیل ضرورتی که به وجود آمده بود، دیوید این فصل مجبور به بازی در پست دفاع میانی شد، چون ما چندین مصدومیت داشتیم و هانسی فلیک به ناچار از او در این پست استفاده کرد. آلابا هم در این پست بسیار درخشان ظاهر شد.

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ توضیح داد: ما مدتی بود که فرمانده ای در خط دفاعی مان نداشتیم، کسی که کنترل اوضاع را در دست بگیرد و با لحن گفتارش به عنوان فرمانده خط دفاعی عمل کند، اما آلابا این کار را کرد. ما این موضوع را به خصوص در این دوران کرونایی دیدیم و در استادیوم خالی از تماشاگر به خوبی صدای توصیه های وی به دیگر هم تیمی هایش شنیده می شد که این نشان از سازمان یافتگی خوب او در خط دفاعی است.

وی اضافه نمود: با سبک بازی که دیوید دارد، او بازیکن خیلی مهمی برای ما به شمار می رود و نیازی نیست در این باره صحبت کنیم. من خوش بین هستم که در نهایت ما راه حلی پیدا خواهیم کرد که دیوید حتی به فوتبالش در اینجا خاتمه دهد. همواره گفته ام که از دید من دیوید آلابا بازیکنی شبیه به فرانتس بکن باوئر است. او اولین بازیکنی است که در سطحی شبیه به بکن باوئر بازی می نماید. به نظرم دیوید می داند که در بایرن چه چیزی دارد و ما هم می دانیم با وجود آلابا چه چیزی داریم.

آلابا که از سال 2008 در باشگاه بایرن مونیخ عضویت دارد و در سال 2010 به تیم اصلی این باشگاه آلمانی راه یافت، مورد توجه باشگاه هایی همچون لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، بارسلونا، رئال مادرید و پاری سن ژرمن قرار گرفته است، این در حالی است که ارزش او در بازار نقل وانتقالات 50 میلیون یورو تخمین زده شده است.

این مدافع 28 ساله تا به امروز در 382 بازی از رقابت های مختلف برای باواریایی ها به میدان رفته و پیروز شده 31 گل هم به ثمر برساند. او با سرخپوشان مونیخی به 19 قهرمانی مختلف از جمله 9 قهرمانی در بوندس لیگا، پنج قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1250

به "رومنیگه: خوش بینم که آلابا در بایرن مونیخ بازنشسته خواهد شد، دیوید شبیه به بکن باوئر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رومنیگه: خوش بینم که آلابا در بایرن مونیخ بازنشسته خواهد شد، دیوید شبیه به بکن باوئر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید